حجه الاسلام بابایی : ۹ دی انقلاب بصیرت ملت ایران است / ولایت فقیه قلب تپنده اسلام است

حجه الاسلام بابایی : ۹ دی انقلاب بصیرت ملت ایران است / ولایت فقیه قلب تپنده اسلام است

حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی  ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت به تبیین ماهیت فتنه پرداخت و اظهار کرد: سال ۸۸ در یک‎سو مردم، ولایت و همه دستاوردها و ارزش‌های نظام اسلامی قرار داشته و در طرف مقابل تمام بدخواهان و کج‌اندیشان و حامیان سرنگونی نظام اسلامی بودند و دشمنان این مرز و بوم تاکنون راه‌های مختلفی را مانند جنگ هشت ساله، تحریم و جنگ فرهنگی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی امتحان کردند، اما هر بار با مقاومت جانانه ملت به عقب رانده شدند.
به گزارش فارس ، وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان و عده‎ای مزدور داخلی با استراتژی انقلاب مخملی و جنگ نرم قصد داشتند انقلاب اسلامی را به یک‌باره نابود کنند، آنها به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، پا در این عرصه هولناک گذاشتند و تلاش کردند کشور و نظام اسلامی را به مرز نابودی بکشانند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، گفت: به لطف خدا و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، رهبری بی‌بدیل مقام معظم رهبری و همراهی مردم سرافراز و بابصیرت ایران اسلامی، دشمنان ما در رسیدن به این هدف شوم ناکام ماندند و چهره کریه و نیات سوء آنها بر همگان آشکار شد.
این مسئول با اشاره به فتنه آمریکایی غائله کوی دانشگاه، خاطرنشان کرد: در آن زمان نیز عده‌ای برای تغییر ماهیت نظام اسلامی ایران دست به کارهایی زدند، اما نتوانستند نتیجه بگیرند و خودشان رسوا شدند.
وی ادامه داد: پس از این شکست اتاق فکر مجامع صهیونیستی و اپوزیسیون داخلی منتظر یک فرصت شدند و انتخابات ریاست جمهوری را بهانه‌ای برای فتنه‌گری قرار دادند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه قلب تپنده اسلام و نظام اسلامی در همه قرن‌ها به‌ویژه در زمان غیبت امام عصر(عج) است، اظهار کرد: فتنه‌گران سال ۸۸ با به آتش کشیدن مساجد، کف و سوت در روز عاشورای حسینی (ع) مانند بنی‌امیه عمل کردند و می‌خواستند به اصل مترقی قانون اساسی ضربه بزنند، اما بصیرت علوی ملت ایران در طول ۳۷ سال سره از ناسره را به‌خوبی تشخیص داده با حضور خود حماسه عظیم ۹ دی را خلق کردند و مهر بطلانی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار در درون و بیرون کشور کوبیدند.
این مبلغ دینی با بیان اینکه فتنه‌گران امروز به‌دنبال طراحی فتنه‌های بزرگ‌تر و فرصت نفوذ هستند، خاطرنشان کرد: تنها راه خنثی کردن فتنه‌‎های آنها بصیرت و بیداری مردم و مسئولان دلسوز است و باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، چرا که یکی از برنامه‌های دشمن در بحث نفوذ دو قطبی کردن جامعه و ایجاد شکاف بین مردم و نظام بوده و دشمن از اتحاد ما در هراس است.
وی در پایان گفت: تا زمانی ‎که ملت ایران متحد و هم‌صدا پشت سر رهبر عزیز حرکت کنند، یقیناً دشمنان خارجی و مزدوران پیاده‌نظام آنها در داخل کشور هم به نتیجه نمی‎رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *