اخرین مطالب سایت امام جمعه محترم،وب مقدم،پایگاه جباری ره و متکازین

اخرین مطالب سایت امام جمعه محترم،وب مقدم،پایگاه جباری ره و متکازین

پایگاه دفتر حفظ و آثار آیت الله جباری ره در تازه ترین مطلب خبر از مراسمی بمناسبت نهم دی نوشتند :

heamase-9dey

“مراسم گرامیداشت حماسه ی یوم الله ۹ دی در بهشهر برگزار می شود.
به همت هیئت رزمندگان اسلام و ستاد گرامیداشت حماسه ی یوم الله ۹ دی در تاریخ ۹۴/۱۰/۰۹ همراه با نماز مغرب و عشا و صرف شام در حسینیه ی قتلگاه بهشهر برگزار می شود.
سخنران : حضرت آیت الله سیفی مازندرانی از فضلای حوزه علمیه قم
مداح : برادر حاج مهدی مجیدی
از امت با بصیرت و ولایت مدار دعوت به عمل می آید.”

روابط عمومی دفتر امام جمعه محترم بهشهر نیز نوشتند :

IMG_20151228_051635-1-533x330

“فرارسیدن هفدهم ربیع الاول، ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن ” هفته وحدت ” را به عموم مسلمانان تبریک عرض می نماید و به همین مناسبت مراسم مولودی خوانی روز سه شنبه ۸ دی ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح در دفتر امام جمعه شهرستان بهشهر برگزار می شود.
لازم به ذکر است، از عموم خواهران و برادران گرامی جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل آمده است.”

و در مطلبی دیگر از حرکت خلاقانه امام جمعه محترم نوشتند :

۲۰۱۵۱۲۲۴_۱۱۴۱۰۰-620x330

نخستین جلسه شورای مشورتی شهرستان بهشهر برگزار شد

“به ریاست حجه الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری، امام جمعه محترم و با حضور اعضا اولین جلسه مشورتی این شهرستان با موضوع برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات در دفتر امام جمعه برگزار شد.
حجه الاسلام جباری ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، اظهار داشت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و بنا به فرمایش امام راحل مردم ولی نعمتان ما هستند و باید خدمت به مردم را به دیده نعمت نگاه کنیم.
وی با اشاره به اینکه بخشداران و شهرداران در خط مقدم خدمت به مردم هستند، افزود: اعضای شورای مشورتی در شناسائی کم و کاستی های منطقه باید با به کارگیری ظرفیتها و پتانسیلها و با تلاشهای مستمر در جهت آبادانی و رفع مشکلات مردم با تدبیر و تعامل و همکاری امید را در دل آنها به ارمغان آورد.
امام جمعه بهشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه مدیران، بیان داشت: دولت فعلی جمهوری اسلامی است که سر سفره آن هستیم شعارش تدبیر و امید است و در حقیقت شعار دولت بر دو رکن اساسی قرار دارد و دولت و دولتمردان باید با تدبیر، امید را برای مردم ایجاد کنند.
گفتنی است، اعضای جلسه ضمن ارائه پیشنهادات، برگزاری این جلسه به پیشنهاد حجه الاسلام والمسلمین حاج سیدعربعلی جباری امام جمعه شهرستان را به فال نیک گرفتند و جدیت و تلاش در عمل، ارائه بسته کاری مشخص از مشکلات، دیدار چهره به چهره با امام جمعه را در جهت تلاش و عزم خود مأثر دانستند و تشکیل کارگروه علمی، پژوهشی، عملیاتی، امداد و پشتیبانی، امنیتی، اشتغال، فرهنگی و اجتماعی، برگزاری جلسه به صورت ماهانه، جلسه ای مشترک با مسئولین استانی و کشوری را مصوب کردند.” متن کامل خبر در سایت مربوطه

ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای امام جمعه محترم ، این ایشان بابت چنین ایده ها وبرنامه هایی تشکر و قدردانی می کنیم

 مدیر محترم وب سید مقدم نیز بمناسبت ۵ دی روز سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی مطلب نوشتند:

837583_183

پرواز زیر چتر امنیت سپاه

مأموریت سپاه در اساسنامه سپاه پاسداران که به تصویب شورای انقلاب رسیده، مبارزه قانونی با عوامل و جریان‏هایی است که درصدد خرابکاری و براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند یا با توسل به زور می‌خواهند حاکمیت قوانین جمهوری اسلامی را از بین ببرند.” ادامه در وب مربوطه

 

یکی از مدیران موفق و فعالی که همیشه وبلاگش بروز و متنوع است برادر عزیز سید علی فلاحیان حسینی ( مدیر وب جبل النور (متکازین ) ) است که ضمن تشکر از ایشان آخرین مطلبش را می خوانیم :

“غذاهای شادی بخش را بشناسیم

میوه

پیش‌بینی و تصور عطر و طعم غذا در ذهن باعث می‌شود لذت بیشتری از غذا خوردن ببرید.
وقتی غذا می‌خورید عطر تند <کاری> را در فضای دهان تصور می‌کنید یا لغزش شیرین و ابریشمی بستنی را روی زبان حس می‌کنید، عطر و طعم کره موجود در ذرت بو داده را در فضای ذهن خود تجسم می‌کنید، این تصورات شما باعث ایجاد تغییرات شیمیایی در مغز شده و دوپامین ترشح می‌شود و در فضای مغز حس خوشایند و شادی بخشی ایجاد می‌کند. الکس کرب محقق و فوق دکترا در علوم اعصاب می‌گوید: افزایش ترشح هورمون دوپامین باعث می‌شود خوردن غذا برایتان شادی بخش ‌تر باشد. وقتی غذا را بو می‌کنید و از بوی آن لذت می‌برید به ترشح دوپامین درمغز کمک خواهید کرد. طبق تحقیقات این دانشمند علاوه بر تصور بو و طعم خوشایند غذا‌ها، دسته‌ای از مواد غذایی می‌توانند باعث ایجاد احساس شادی در انسان شوند. در واقع با مصرف این خوراکی‌ها دوپامین موجود در خون افزایش یافته و احساس نشاط و شادی را تجربه می‌کنید. این محقق با اشاره به تعدادی از این خوراکی‌ها به تشریح عملکرد آنها در بدن انسان می‌پردازد: ادامه در وب مربوطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *