یک متکازینی مسئول ستاد نمازجمعه بهشهر شد

یک متکازینی مسئول ستاد نمازجمعه بهشهر شد

 

خداوند منان منصب خادمی عابدان را نصیب کسانی می‌کند که هر جمعه در خدمت به اصحاب آدینه به زلالی آب و آیینه، عمل به‌فرمان “فاسعوا الی ذکر الله” کنند و بر سایر بندگان خدا سبقت جویند.
روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بهشهر از زحمات چندین ساله آقای علی ذبیحی به‌عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بهشهر تشکر می نماید و توفیقات ایشان را در تمامی عرصه های زندگی از درگاه ایزد متعال خواستار است و برای آقای سید مصطفی حسینی مسئول جدید ستاد نماز جمعه شهرستان آرزوی توفیق دارد.
انشالله با ورود پتانسیل‌های جدید و همراهی و کمک اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان، شاهد تعالی و تقویت جایگاه نماز جمعه باشیم.

روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بهشهر

 

سایت خبری تحلیل روستای متکازین ضمن تبریک به این برادر گرامی ، سلامتی و موفقیت ایشان را از خدای منان مسئلت دارد .

یک دیدگاه

  1. نوادگان زکریا

    سلام و صلوات به روح پاک و سید دلسوز این دیار . مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین اقا سید زکریا حسینی متکازینی بزرگوار..
    تبریک عرض میکنیم به محضر مرحومین حضرت حجت الاسلام والمسلمین اقا سید زکریا حسینی و حاجیه سیده سکینه خاتون طاهری . که فرزندانی تحویل جامه داده اند که هر یک سبب افتخار و سربلندی نه یک روستا و نه یک شهر بلکه یک کشور هستند و باید تبریک ویژه را به والدین بسیار بزرگوار ایشان گفت .. و همچنین تبریک عرض میکنیم خدمت جانباز صبور و مهربان سید مصطفی حسینی و خانواده بزرگوارش و خواهران وبرادران گرامیشان.. موفق و سلامت باشید.. التماس عا..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *