امام جمعه بهشهر : انتخابات آبروی نظام است / نباید از شعارها بوی اختلاف بیاید

امام جمعه بهشهر : انتخابات آبروی نظام است / نباید از شعارها بوی اختلاف بیاید

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در نخستین نشست شورای مشورتی که با حضور اعضای شورای برنامه‎ریزی برای رفع مشکلات این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: شعار دولت فعلی بر دو رکن اساسی تدبیر و امید استوار است، لذا از دولت و دولت‌مردان نیز انتظار می‎رود که با تدبیر، امید را در دل مردم ایجاد کنند.
وی اهداف و تفکرات امام راحل را نقشه راه مسئولان دانست و افزود: تأمین امنیت پایدار، معیشت و اقتصاد و مسئله فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین اهداف امام خمینی (ره) است تا مسلمانان با کرامت و عزت زندگی کنند.
امام جمعه بهشهر با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه امام راحل هستند، بیان کرد: برای رسیدن به اهداف انقلاب و نظام اسلامی باید به بازخوانی منویات امام راحل بپردازیم و این باور را که از مردم هستیم، سرلوحه امور خود قرار دهیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر با اشاره به اینکه بیکاری، نبود زیرساخت‌های لازم و گردشگری از عمده‌ترین مشکلات شهرستان بهشهر است، گفت: باید بدانیم که با همدلی و همکاری می‌توانیم مشکلات را پیگیری و با مدیریتی واحد در پیشبرد برنامه‌های کلان راه‌گشای بسیاری از مشکلات باشیم.
وی با اشاره به موضوع انتخابات، اظهار کرد: انتخابات آبروی انقلاب و رهبری است، لذا باید در این شرایط مسائل سیاسی را از سیاست‌زدگی جدا کنیم و افراد نیز در تحلیل‌های سیاسی خود دقت لازم را داشته باشند.
امام جمعه بهشهر ادامه داد: نباید شرایط را به‌گونه‌ای ایجاد کنیم که از شعارها و رجزخوانی‌های انتخاباتی بوی اختلاف و کینه بیاید، باید عالمانه و حکیمانه پیش برویم و قدر فرصتی که نظام اسلامی در اختیار ما قرار داده است را بدانیم.
جباری با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است و بنا به فرمایش امام راحل مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود: بخشداران و شهرداران در خط مقدم خدمت به مردم هستند، اعضای شورای مشورتی در شناسایی کمبودهای منطقه باید با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و با تلاش‌های مستمر برای آبادانی و رفع مشکلات مردم با تدبیر، تعامل و همکاری امید را در دل آنها به ارمغان آورند.
به گزارش فارس، اعضای نخستین جلسه شورای مشورتی بهشهر ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه که به پیشنهاد امام جمعه بهشهر تشکیل شد، به بیان پیشنهادات خود پرداختند.
جدیت و تلاش در عمل، ارائه بسته کاری مشخص از مشکلات، دیدار چهره‌به‌چهره با امام جمعه، تشکیل کارگروه علمی، پژوهشی، عملیاتی، امداد و پشتیبانی، امنیتی، اشتغال، فرهنگی و اجتماعی همچنین برگزاری نشست‌ها به‌صورت ماهانه و هماهنگی نشست‎هایی از این دست با مسئولان استانی و کشوری از جمله مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *