نامه ای از کربلای ایران به خطه شهید پرور متکازین

نامه ای از کربلای ایران به خطه شهید پرور متکازین

نامه.jpg-از-جبهه

با درود و سلام بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ( عج ) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام و درود بر رزمندگان پرتوان و غیور اسلام و شهدای به خون خفتۀ کربلای ایران .

حضور محترم عموی بزرگوار و خسته ناپذیرم جناب آقای سید عیسی کریمی سلام می رسانم.پس از عرض سلام ، سلامتی شما را از درگاه ایزد متعال خواهانم . و امیدوارم هیچگونه ناراحتی نداشته باشید و همیشه در کارهای خود موفق باشید .

حال اگر خبری از برادرزادۀ کوچک خواسته باشی به شکر خداوند خوب هستم .و جای هیپگونه نگرانی نیست .

به پدربزرگ و مادربزرگ بگویید دلواپس نباشند زیرا حالم خوب هست . امیدوارم که همگی شما در سلامتی کامل بسر برید.. برای زن عمو و بچه ها سلام می رسانم . برای همه فامیلان سلام برسانید .

خدمت پدربزرگ و مادربزرگ عزیز و گرامی سلام عرض می نمایم . پس از عرض سلام- امیدوارم حالتان خوب بوده باشد. و هیچگونه ناراحتی نداشته باشید امیدوارم که این نامه ها به دست شما برسد . اگر از حال پسر کوچکتان بخواهید به لطف خداوند خوب هستم . برای من دلواپس نباشید . برای همه فامیلان سلام برسانید همینطور برای مشهدی نواب خاله سلام برسانید . و بگویید که ناراحت نباشد . زیرا حال آقای محمد حسین فلاحی و یحیی فلاح خوب است . وبرای شما سلام می رسانند . دیگر عرضی ندارم . خداحافظ .    دوستارتان :  سید محمد علی کریمی

آدرس گیرنده :  مازندران بهشهر روستای متکازین –برسد بدست برادر سید عیسی کریمی یا کربلایی میرعلی نقی کریمی

آدرس فرستنده : کردستان مریوان دزلی سپاه پاسداران واحد مخابرات برسد بدست برادر یداللهی – زحمت کشید برسانید به دست محمد علی کریمی الحسینی

( نمونه نامه ای از جبهه که توسط رزمنده بسیجی سیدمحمدعلی کریمی در دوران جنگ نوشته شده بود .)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *