شهید جاسم حسینیان در تصادف عمدی قاچاقچیان در هرمزگان به شهادت رسید + پیام تسلیت ائمه جمعه + اعلام مراسم وداع و تشییع

شهید جاسم حسینیان در تصادف عمدی قاچاقچیان در هرمزگان به شهادت رسید + پیام تسلیت ائمه جمعه + اعلام مراسم وداع و تشییع

شهید جاسم حسینیان در تصادف عمدی قاچاقچیان در هرمزگان به شهادت رسید
شهید جاسم حسینیان

ستوان سوم جاسم حسینیان مامور پلیس راه میناب – جاسک عصر روز چهارشنبه  ۶ دی ۱۴۰۲ بر اثر تصادف عمدی خودروی متخلف به شهادت رسید. فرماندار میناب نیز با تأیید این خبر گفت: در حادثه ای که رخ داده، راننده یک خودرو متخلف، این مأمور پر تلاش پلیس راه را زیر گرفته است. محل حادثه شهادت در ایست و بازرسی گودو رخ داده است و عامل این حادثه نیز بازداشت شده است.

شهید حسینیان خواهرزاده آقای کربلایی محمد شریفی متکازینی بودند .

مراسم وداع با این شهید عزیز روز جمعه ۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بهشهر برگزار می گردد

تشییع پیکر شهید نیز روز شنبه ساعت ۱۰ از مقابل بیمارستان امام خمینی بهشهر برگزار می شود

شادی روحشان صلوات

? پیام تسلیت  امام جمعه شهرستان بهشهر؛  حجت الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه شهرستان بهشهر بمناسبت شهادت ستوان‌سوم  شهید جاسم حسینیان:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

و هرکس که در راه خدا هجرت کند، مناطق امن فراوان و امکانات وسیعى در زمین مى‌یابد. و هرکس از خانه‌ی خود به‌عنوان مهاجرت به‌سوى خدا و پیامبر او، خارج شود، سپس مرگش فرا رسد، پاداش او بر خداست؛ و خداوند، آمرزنده و مهربان است.

| آیه ۱۰۰ سوره مبارک نساء |

▪️خبر شهادت مهاجر و مجاهد فی سبیل الله مدافع نظام اسلامی و ایران سربلند ستوان سوم شهید جاسم حسینیان را در سیزدهمین اجلاس جامعه مدرسین و علمای بلاد در شهر مقدس قم راشنیدم ؛ اگر چه خبر بسیار ناگوار است ولی خلعت زیبایی شهادت بر قامت این جوان سر افراز و عزیز ان شا الله مبارک باشد.

▪️اینجانب سعادت شهادت را به همشهریان عزیز شهرستان بهشهر بخصوص خانواده صبور و مقاوم خانواده آبرومند و خوشنام شریفی_حسینیان و تاجی تسلیت عرض میکنم و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و حشر بااولیا الهی را خواهانم.

?سید عربعلی جباری       ۱۴۰۲/۱۰/۰۸

پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید مقتدا جبارزاده ، امام جمعه محترم چهاردانگه ساری:

بسمه تعالی
?ۗوَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَهَا لَهُمْ
( سوره محمد آیات ۴-۶)
با نهایت تاسّف شهادت مظلومانه‌ی ستوان سوم آقای جاسم حسینیان رضوان الله علیه را در حین انجام وظیفه به فرماندهی معظّم کلآ قوا دامت برکاته، نیروهای خدوم فراجا، پدر و مادر داغدار و خانواده‌ی محترم شهید، بستگان، بویژه به مردم شهید پرور و ولایی روستای سمچول و به هم محلی های عزیز متکازینی تسلیت عرض نموده از خداوند حکیم برای آن شهید عزیز رحمت و مغفرت و برای خانواده، بازماندگان و همکاران صبر و اجر مسئلت می نمایم.
سید مقتدا جبارزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *