امام جمعه بهشهر: اردوی راهیان نور یکی از امور مهم در ایام عید است

امام جمعه بهشهر: اردوی راهیان نور یکی از امور مهم در ایام عید است

حجت الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری در نماز جمعه ۲۵ اسفند ۹۶ ضمن تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز اظهار کرد: فضیلت های ماه رجب را به یاد داشته باشید.

وی افزود: اوج عبادت یک مومن این است که دل یک مومن را شاد نماید که مراد از شادی وحدت، دوری از معصیت، صله رحم، نیکی کردن، رسیدن به طبقه محرم و آبرومند، پیروی از ولی فقیه و همچنین نمازخواندن جوان می باشد.

خطیب جمعه بهشهر بیان کرد: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمود همه را به تربیت دینی باید سفارش کنیم که ایام عید امسال شب سال تحویل شب شهادت امام هادی علیه السلام و روز ۱۳ فروردین سالروز وفات حضرت زینب سلام الله است که باید این ایام را گرامی بداریم .

حجت الاسلام والمسلمین جباری مطرح کرد: با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا خاطرنشان نمود که بنده بعنوان یک امام جمعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران تذکر می دهم که بنا بر صحبت های خانواده های شهدا و ایثارگران به گلزار شهدای بهشهر رسیدگی نمایید.

امام جمعه بهشهر افزود: که پیامبر اکرم (ص) به امیرالمومنین (ع) سفارش هایی داشت که اولین سفارش انصاف داشتن در زندگی و دومین آن همدردی با برادران دینی و سومین یاد خدای متعال در همه حال است.

وی در ادامه گفت : رمز و راز نجات ما در امر خانوادگی در دو چیز است که اولین برنامه به امر اخلاق خانواده ها توجه داشته باشیم که اخلاق باعث رعایت حقوق یکدیگر میشود و دومین مورد این است که امر ازدواج را تسهیل و باعث حل شدن بسیاری از مشکلات میشود که امام صادق علیه السلام می فرماید نماز فردی که ازدواج نموده است نمازی برتر است از نماز فردی که ازدواج نکرده است.

امام جمعه بهشهر در پایان به موضوع پایین اوردن پرچم سفارت ایران در انگلیس اشاره کرد و گفت این کار توسط فرقه شیرازی ها با هدایت آمریکا و انگلیس انجام شد که ما این کار را محکوم می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *