پیام ائمه جمعه و جماعات متکازینی بمناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام ائمه جمعه و جماعات متکازینی بمناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام آیت الله حسینی مازندرانی بمنماسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵60aea992-9f49-45b2-8bca-7da93157dc76

بسم الله الرحمن الرحیم
دهه فجر انقلاب اسلامی یاد‌آور روزهای به‌یادماندنی از رشادت‌های مردم مسلمان ایران است. انقلابی که با مجاهدت و شهامت مردم مؤمن، علمای مجاهد و روحانیت انقلابی به ثمر نشست و امروز؛ عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.
اعجاز روشنی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بر تارک تاریخ نشست، میراث گران‌بهای سال‌ها ستوه و ستیز ملتی نستوه بود که به اشارات امام بیداری‌ها سیطره نظام استبداد و سلسله طاغوت را بر نتابید و با پایمردی به آرمان‌های والای خود که بر افراشتن پرچم توحید، حاکم ساختن نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ ریشه گرفته از اسلام ناب بود، دست یافت. ما امت دلاوری هستیم که از آتشفشان حادثه‌ها با امداد ایمان و رهبری ولایت گذر کرده‌ایم: در عرصه جنگ سخت پیروز بوده‌ایم. در ستیز نرم فرهنگی سرافراز شده‌ایم و شعله‌های خشم و شکست را بر دشمن زبون آوار کرده‌ایم و در سایه هدایتهای روشنگرانه ی رهبر فرزانه انقلاب و با نثار خون شهیدان هسته ای صبر و استقامت ملت بزرگ ایران به ثمر نشسته است و استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران زمین گیر و نا امید شده است.  و اینک مردم ولایتمدار ایران اسلامی در آستانه تصمیمی بزرگ خود را آماده می کنند تا در صحنه ای دیگر، برگی روشن بر صفحات آفتخار آمیز انقلاب اسلامی بیفزایند و با شرکت پرشور در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر خلق کنند.
دشمن در تلاش است تا حمایت گسترده مردمی از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه را خدشه‌دار کند. تهاجم گسترده فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه باهدف ایجاد یأس و بدبینی در مردم طراحی‌شده است تا مردم را دچار خستگی و کوتاه آمدن بکند. اما زهی خیال باطل، ملتی که شهادت، شهامت و ولایت دارد، اسارت ندارد.
فریاد جاهلانه استکبار جهانی علیه ملت رشید ایران و عصبانیت آن‌ها از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌ی موشکی، فضایی و هسته‌ای نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا دارد. گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد‌ محکم اقتدار مردمی ایران نابود شدنی و توخالی است و شعاع انوار انقلاب اسلامی امروز در یمن، عراق، بحرین و سوریه نورافشانی می‌کند. اظهارات تهدیدآمیز مقامات آمریکایی و همچنین سخنان سخیفانه ترامپ بار دیگر دست چدنی آمریکا، این دشمن جنایتکار بشریت را نشان داد. پاسخ قاطع و کوبنده مردم و مسئولان به این یاوه‌گویی‌ها و اقدامات عملی در مواجهه با دشمنی‌های استکبار بار دیگر رسوایی و شکست را نصیب دشمنان نظام اسلامی خواهد کرد.
امسال در ‌آستانه سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ‌که دشمنان همچنان با طراحی سناریوهای مختلف به دنبال ‌هجمه های سیاسی و رسانه ای و تهدیدات نخ نما هستند، استادان و طلاب حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری و همچنین نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) شهر ری همراه ‌مردم ایران اسلامی به ویژه عموم روحانیون و طلاب ایران اسلامی با درک صحیح شرایط منطقه و کشور، با حضور پرشور در راهپیمایی دشمن‌شکن۲۲ بهمن ‌بار با لبیک به ندای امام (ره) و ولی امر مسلمین، پاسخ کوبنده‌ای ‌به نقشه‌های شوم دشمنان ‌خواهند داد و جای جای میهن اسلامی را صحنه‌ نمایش وحدت و اقتدار ملی و نماد عزم و اراده پولادین خود در برابر جبهه معاندین نظام قرار داده و جهانیان را محو تماشای «همگرایی و همدلی آحاد ایرانیان»برای حفظ امنیت ملی و مصالح کشور و پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب و همراهی با امت اسلامی در عصر مقابله با «جاهلیت مدرن» خواهند ساخت.
مسئولان نیز باید قدردان این حمایت مردمی باشند و تمام تلاش و همت خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کنند. توجه به مشکلات کشور و حل مسئله رکود و بیکاری باید در اولویت کاری دستگاه اجرایی قرار گیرد. مدیریت جهادی در مقاوم‌سازی اقتصاد در کنار توجه به اهداف بلند نظام اسلامی یعنی عدالت، معنویت و ظلم‌ستیزی مسیر تحقق شعار‌های انقلاب را هموار می‌کند و حافظ قدرت ملی و وحدت کلمه ملت خواهد بود.

۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۵
سیدرضا حسینی مازندرانی
مسجد و حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری

 

پیام حجه الاسلام جباری امام جمعه محترم و محبوب شهرستان بهشهر بمناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵

13951010000472_test_photoh

جباری

پیام حجه الاسلام حاج مظفر تاجی امام جمعه محترم و محبوب شهرستان چناران بمناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵

767b84b4-299d-4b47-bfdf-eebc2a0883d8

راهپیمایی ۲۲بهمن روز عزای استکبار است.

حجه‌الاسلام والمسلمین تاجی امام جمعه چناران ضمن دعوت ازمردم انقلابی برای حضورگسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن؛ حضورپرشور، آگاهانه و منسجم مردم دراین راهپیمایی را روز عزای استکبار دانست.
وی گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی باردیگر باحضور در صحنه گزینه روی میز خود را به آمریکا نشان خواهندداد و مشت محکمی در جواب یاوه گوئیهای ترامپ تازه به دوران رسیده به دهانش خواهند زد.

وی گفت: اساس انقلاب اسلامی برپایه استکبارستیزی و نفی سلطه بوده و خواهدبود و این مهم را مردم ایران درطول ۳۸ سال به دنیا نشان دادند و امسال در قبال بدعهدیها‌ی آمریکا در موضوع برجام، ملت انقلابی ایران بار دیگر انزجار خود را با فریاد مرگ بر آمریکا به دنیا نشان خواهد داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *