بیانیه حضرت آیت الله حسینی مازندرانی درباره روز جهانی «قدس»

بیانیه حضرت آیت الله حسینی مازندرانی درباره روز جهانی «قدس»

۲۰۱۶۰۶۲۹_۱۴۴۱۵۶

ماه مبارک رمضان، ماه خداشناسی و خودسازی، ماه بیداری و پایداری و زدودن هرگونه بغی و طغیان و دست رد زدن بر ظالمین و دستگیری از مظلومین است. بنابراین شناخت زوایای دین و معرفت به سیره رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله) و اهل‌بیت معصومین (علیهم‌السلام) در ماه مهمانی خدا، گستره‌ای وسیع و عمیق در منظر مسلمین، روشن‌فکران و آزادی خواهان جهان قرار می‌دهد.

توجه به اعمال کمال بخش فردی و حساسیت نسبت به حوادث و وقایع خصوصاً در آنجا که مال، جان و عرض انسان‌ها درخطر و مورد دست‌یازی دستان ناپاک قرار می‌گیرد، نتیجه فهم صحیح از دین و پایداری در دین‌داری است که مهم‌ترین مؤلفه آن تشخیص نقشه‌های شوم شیاطین و دشمنان و همچنین رهاورد خطرناک آن نقشه‌ها در افق‌های دور و نزدیک است.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) بر اساس همین شناخت صحیح و جامع از اسلام و تشخیص نقطه خطر و آتشین، جمعه آخر ماه مبارک رمضان در هرسال را به‌عنوان «روز قدس» نام‌گذاری کردند که دوست و دشمن بر درایت آن رهبر آگاه، اذعان و اعتراف داشته و دارند.

آزادی خواهان و ستم ستیزان جهان!
روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است. طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به‌عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی (ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی ۳۷ سال اخیر سبب شد در میدان رقابت سنگین و تنازع بین قدرت‌های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف به‌ مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی پلی به گذشته، حال و آینده آحاد مسلمانان عالم ایجاد کند.

با گذر زمان و روشن شدن نقشه‌های شوم صهیونیست‌های غاصب این امربر ملت‌ها به‌ویژه مسلمانان روشن گردیده است که؛ کوتاهی و ملایمت با این رژیم ناپاک  چیزی جز خسران و حقارت برای آنان به ارمغان نخواهد آورد. گرچه حاکمان و رژیم‌های ضعیف و سست اراده در نهان و آشکارا، خودباختگی خود را نشان و گویی فراموش کرده‌اند که نزدیک شدن و لبخند زدن به غاصبان قسی‌القلب تحقیر گذشته‌شان را به دنبال خواهد داشت.

مشخص است که کودک کشان ظالم، چه از صهیونیست ها شرور و چه از وهابیان خبیث باشند همه در مکتب شیطان بزرگ آمریکای جنایت‌کار، درس ظلم و یاغی‌گری را فراگرفته و دیوانه‌وار و به ‌دور از هرگونه انسانیت و حقی برای دیگران، آتش خشم ناکامی‌های خود را بر ملت‌ها فرومی‌ریزد.

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی!
حضرت آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی (دام ظله الوارف)، نماینده مراجع معظم تقلید، مفسر قرآن کریم و استاد اخلاق حوزه علمیه با تأسی از بنیان گزار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و دیگر مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) در این مقطع حساس که صهیونیست ها، گردن کشان عالم و وهابیت مزدور، کمر همت بر بدنامی و استضعاف مسلمین بسته‌اند، ضمن حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین، همگام با مردم مؤمن و هوشیار ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت می کنند. به امید رهایی فلسطین، پاره تن اسلام از چنگان صهیونیست های کودک کش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *