استاد اخلاق و تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) : همه باید قدردان وجود رهبر معظم انقلاب باشیم

استاد اخلاق و تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) : همه باید قدردان وجود رهبر معظم انقلاب باشیم

به نقل از رسا آیت الله حسینی مازندرانی تولیت مدرسه علمیه امام حسین (ع) در نشست معنوی دیدار و آشنایی دانش‌آموزان شاهد با علمای دین که امروز در مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری برگزار شد، گفت: ریشه و جایگاه معنوی و روحانی، حضرت زهرا(س) تقوا است .
وی ضمن طرح این سوال که چرا دختران تا پاسی از شب، بیرون هستند، عنوان کرد: متاسفانه امروز در جامعه بدحجابی و بی‌عفتی افزایش یافته است و گاهی سخنانی از برخی دختران نزد علما به زبان آورده می‌شود که انسان را شرمند می‌کند.
تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) با اشاره به ارزش و اهمیت مساله هوشیاری و بصیرت، اظهار داشت: خصوصیاتی نظیر هوشیاری، بصیرت و آگاهی مورد تاکید حضرت آیت الله خامنه‌ای است چرا که این ویژگی‌ها راهکار و راهبرد موفقیت انسان است.
استاد حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از حضرت امیرمومنان علی(ع)، بیان داشت: بنا بر فرمایش امیرمومنان علی(ع) بهترین اعمال تفکر است، بنابراین بانوان و دختران ممتاز و نخبه از خانواده معظم شهدا که امروز در این جمع نورانی تشریف آوردند توجه داشته باشند که در هر گفتار و رفتاری، اندیشه کنند.
وی با اشاره به آسیب‌های مخرب ماهواره در جوامع بشری به ویژه در جامعه ایران، ابراز کرد: امروز ماهواره با به نمایش گذاشتن موضوعات و تصاویر بسیار مبتذل بلای جان خانواده ها شده است، به عنوان مثال برخی از خانواده‌ها ضمن مشاوره اذعان می‌کنند که از وقتی ماهواره تهیه کردند همسران آنها به فساد کشیده شدند.
آیت‌الله حسینی مازندارانی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید ارزش و اهمیت اسلام، انقلاب، علم و وجود رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار این نظام اسلامی را قدر بدانیم چرا که همه اینها نعمت‌های گرانبهای الهی هستند .

421822643_4629_11565483877176987062

422121486_4753_3584968044374221685

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *