امام جمعه بهشهر؛ مسئولان بهشهر نگاه ویژه به هزارجریب داشته باشند

امام جمعه بهشهر؛ مسئولان بهشهر نگاه ویژه به هزارجریب داشته باشند

به گزارش خبرنگار خط امید، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر که روز پنجشنبه ۲۲ مردادماه در روستای بیشه بنه بخش یانه سر برگزار شد اظهار کرد: مهمترین فایده شورای اداری مشورت و همفکری است که اینگونه نشست‌ها را باید همیشه داشته باشیم.
وی گفت: مشورت پشتوانه و پشتیبان انسان‌هااست و به فرموده پیامبر اکرم” هرکس اهل مشورت نباشد و خودرای باشد به زودی پشیمان خواهد شد” و این موضوع در مورد شوراهای اداری هم نکته‌ای بسیار مهم است .
امام جمعه بهشهر گفت: جلسه شورای اداری امروز در منطقه هزار جریب و روستای بیشه بنه از این روی برگزار شده که مشکلات این منطقه عنوان و رسیدگی شود، هزارجریب مهد و زادگاه بزرگانی نظیر آیت الله کوهستانی، جباری، دکتر مقیمی‌نماینده این شهرستان و مروجین و مبلغین بسیاری است
سید عربعلی جباری با بیان اینکه سرمایه این منطقه دیانت مردم هست خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید یک نگاه کلان و ویژه به هزارجریب داشته باشند، باید برکات و رحمت به این منطقه برسد .
محمدتقی نورزاد در مورد حل مسائل و مشکلات این منطقه اظهار کرد: باید از اعتبارات به درستی استفاده کنیم و بتوانیم مشکلات را اولویت‌بندی و سپس در اجرای طرح‌های عمرانی و سازندگی برای این منطقه کوشا باشیم، باید فرصت‌ها را شناخت و با تلاش بیشتر سعی در رفع مشکلات داشته باشیم .
وی ضمن تاکید بر اینکه باید جمعی فکر کرد نه انفرادی به موضوع آب منطقه اشاره کرد و ادامه داد: همه باید کلیات را ببینند نه اینکه فقط جلوی پای خودشان را نگاه کنند، بحث آب شرب این منطقه از الویت‌های کاری ما است و به زودی انجام می‌شود.
فرماندار بهشهر به آسفالت وتعریض خیابان‌ها در برنامه‌های اجرایی اشاره و افزود: یکی دیگر از مشکلات اساسی این منطقه نبود پست بانک که با معرفی یک نماینده می‌توان این مشکل را هم برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *