کاروان آلاله های گمنام غواص در زیر باران به بهشهر رسید

کاروان آلاله های گمنام غواص در زیر باران به بهشهر رسید

به گزارش ایرنا، امروز یکشنبه بهشهر زیر باران رحمت الهی غرق در اشک و ماتم و اندوه برای شهدای غواص بود و گوشه گوشه این خاک پر بود از مادران، خواهران، پدران و برادرانی که آمده بودند تا با شهدای خود بیعت دوباره ببندند.
امروز همه احساس ادای دین و تکلیف داشتند و با توجه به اینکه مراسم استقبال ساعت ۱۱ اعلام شده بود اما مردم از ساعت ۱۰ در زیر گرمای اولیه آفتاب در خیابان ها منتظر قدم پاک شهدا بودند.
ازدحام حضور مردم شهید پرور و انقلابی شهر بهشهر، حرکت را برای خودروهای حامل ۲۰ شهید غواص و خودروهای همراه کند کرده بود و این کاروان ساعت ۱۳به بهشهر رسیده و پس از یکساعت در میان انبوه مردم شهید پرور که برای وداع با شهدای خود آمده بودند از بهشهر عبور کرد.
امروز نوای ‘شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافر من خسته نباشی پهلوان…’ و نوای مداحان و شعرا در این شهر طنین انداز شده و سیل مشتاقان عاشق بودکه برای شهدا امدند.
امام جمعه بهشهر در حاشیه این مراسم معنوی به خبرنگار ایرنا گفت: ورود این دردانه های عاشق را به مردم شهید پرور بهشهر تبریک عرض می کنم چرا که امروز نسل های چهارم انقلاب با حضور پرشورشان نشان دادند که همچون نسل اولی های پای آرمان های این انقلاب ایستاده اند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری افزود: امروز همه ما برای تجدید عهد و پیمان و برای ایجاد تحولی اساسی در زندگی خودمان آمدیم تا دین مان را به شهدا ادا کرده و شهدا شفاعت کننده ما در پیشگاه حضرت حق باشند.
فرماندار بهشهر نیزدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به اینکه ۶ شهید غواص در بهشهر خاکسپاری می شوند، اظهار داشت: از این ۶ شهید غواص یک شهید غواص شهید ‘حسینعلی بالویی’ شناسایی شده است و ۵ شهید گمنام خوشنام در این شهرستان با حضور گرم و پرشور مردم تشییع و خاکسپاری می شوند.
محمدتقی نورزاد با اعلام اینکه این ۶ شهید غواص در ۴ نقطه در شهرستان بهشهر دفن می شوند، یادآور شد: ۳ شهید در پارک ملت و اردوگاه عباس آباد بهشهر، ۲ شهید در خلیل شهر و شهید غواص حسینعلی بالویی در بهشت فاطمه (س) دفن می شوند.
وی افزود: مراسم شام غریبان این شهدا پنج شنبه شب در مصلای بهشهر و مراسم تشییع پیکرهای پاک آنان ۲۳ مردادماه از بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر به سمت پارک ملت برگزار می شود.
کاروان شهدای گمنام غواص عصر امروز بعد از حضور در شهر رستمکلا، شهرستان بهشهر را برای حضور در میان مردم نکا ترک می کنند و قبل از غروب آفتاب کاروان شهدای غواص، میهمان مردم شهید پرور در شهرستان نکا و میاندرود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *