امام جمعه بهشهر: سنگ‌اندازی آمریکا در مذاکرات از شرارت‌های شیطان است

امام جمعه بهشهر: سنگ‌اندازی آمریکا در مذاکرات از شرارت‌های شیطان است

حجت‌‌الاسلام سید عربعلی جباری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهشهر ضمن محکوم کردن جنایت‌های داعش، اظهار کرد: آنها به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند و نمازگزاران را در مساجد به خاک و خون می‌کشند، آنها هر جا که شیعیان حضور دارند دست به جنایات هولناکی می‌زنند، لذا در شب‌های قدر از خداوند متعال می‌خواهیم که جهان اسلام و تشیع را از شر ظلم‌ها و ستم‌های این جماعت گستاخ و خبیث، در امان نگه دارد.
وی با اشاره به سخنان یکی از معاونان دستگاه اجرایی ایالات متحده مبنی بر علل کارشکن‎‌های آمریکا و متحدانش در مذاکرات هسته‌‎ای، افزود: سنگ‌اندازی آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای از شرارت‌های شیطان است و همه ما علت دشمنی‌های آمریکا با ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی را می‌دانیم و معلوم است که چرا حرف‌های بیهوده و پرحاشیه را در همه‌جا تکرار می‌کند.
وی تصریح کرد: آنها به دنبال سرنگونی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران هستند و به خیال باطل خود برای نابودی آن تلاش می‌کنند، اما نمی‌دانند که مردم این دیار غرورآفرین با همه مشکلات همواره وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند.
حجت‌الاسلام جباری با دعوت از همه مردم ولایت‌مدار مازندران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، گفت: استکبار جهانی با همه توان خود به مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی برخاسته است، لذا از مردمی که نخستین حکومت شیعیان جهان در تاریخ را تشکیل داده‌اند انتظار می‌رود مانند همیشه حضور ویژه‌ای در این راهپیمایی داشته باشند و شعار مرگ بر آمریکا در روز قدس باید به اوج خود برسد.
امام جمعه بهشهر مبارزه با موادمخدر را یکی از آموزه‌های شرعی دین اسلام خواند و اظهار کرد: از دستگاه قضا و نیروی انتظامی مازندران و شهرستان بهشهر می‌خواهم تا اجازه ندهند که این منطقه دروازه ورود و خروج مواد افیونی و موجب نابودی بنیان خانواده‌ها شود.
وی در پایان از مردم مومن ولایت‌مدار شهرستان بهشهر خواست تا با اطعام ایتام و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، درهای رحمت الهی را به سوی خود بگشایند و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بتوانند گرهی از مشکلات نیازمندان را برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *