حال و هوای خوش متکازین در ماه مبارک رمضان + پیام فرمانده محترم پایگاه

حال و هوای خوش متکازین در ماه مبارک رمضان + پیام فرمانده محترم پایگاه

هر ماه روستا حال و هوایی دارد ولی چند ماه هستند که خاص هستند برای حضور در متکازین .

یکی از این ماه ها ، ماه مبارک رمضان است که صفا و نورانیتی مضاعف در روستا وجود دارد و اگر بشود در این ماه در متکازین بود و از برنامه های مسجد فیض برد ، نور علی نور است .

امسال پایگاه مسجد متکازین برنامه ی خوبی را در پیش گرفت و با توجه به کوتاه بودن شب ها ، قرائت یک جزء قرآن را بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می شود و این باعث می شود هم روز برنامه باشد و هم بیشتر فیض برده شود .

هر شب نیز بعد از نماز جماعت مغرب و عشا دعای افتتاح قرائت می شود و بعد از صرف چای از بیانات حجه الاسلام خلیلی ( امام جماعت متکازین) استفاده می کنند .

البته می شود با حضور جوانان باانگیزه و پرتلاش ، کلاسهای مختلف قرآنی و معارفی در روستا تشکیل داد ولی متاسفانه در روستا جوانان زیادی حضور ندارند و اکثرا شهرنشین شده اند .

هر چه برای گسترش و نشر فرهنگ اسلامی و قرآنی وقت بگذاریم و هزینه کنیم باز هم کم است زیرا این نسل جوان تشنه ی کسب معارف اسلامی هستند .

در پایان پیام فرمانده محترم پایگاه احد متکازین و سایر مسئولین در رابطه با هزینه های سالانه برپایی مراسمات مختلف و کلاسهای گوناگون را می خوانیم :

” باسلام ، قابل توجه اهالی محترم روستای متکازین در سراسر کشور ، ما را در امر برنامه های سالانه فرهنگی مسجد در برپایی مراسمات مذهبی ایام ماه مبارک رمضان ، محرم و صفر بطور سالانه هیئت امنا را یاری فرمایید . کمک های شما اجر و صواب معنوی را در پی خواهد داشت . اجرکم عندالله . 

با تشکر ، دهیاری ، شورای اسلامی ، پایگاه مقاومت بسیج کانون فرهنگی مسجد ، هیئت عاشوراییان حسینی جبل النور و هیئت امنا مسجد جامع جبل النور . التماس دعا “

جا دارد تشکر و قدردانی کنیم از مسئولین و خادمان فرهنگی روستای متکازین که تلاش دارند به بهترین شکل برنامه ها انجام شود . از خداوند متعال سلامتی و موفقیت این عزیزان را خواستاریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *