امام جمعه بهشهر نسبت به بروز خشکسالی در این شهرستان هشدار داد

امام جمعه بهشهر نسبت به بروز خشکسالی در این شهرستان هشدار داد

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه های نماز جمعه بهشهر اظهار کرد: کاهش نزولات آسمانی ، یکی از دلایل عمده احتمال بروز خشکسالی است که لازم است برای در امان ماندن از خسارت های ناشی از خشکسالی ، مردم از اسراف در مصرف آب خودداری کنند .
وی بیان کرد : کم آبی ، پدیده فراگیر در همه جهان است و به دلیل گرمای بی سابقه هوا در امسال، فقط با رعایت درست مصرف آب می توان از بروز یک بحران جلوگیری کرد .
امام جمعه بهشهر همچنین به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت : این ماه فرصتی مناسب برای مبلغان و روحانیان در تبیین احکام دینی و مسائل روز جامعه است و مبلغان در منابر ماه مبارک رمضان، فرصت مغتنمی برای بازگویی احکام الهی و اطلاع رسانی دینی دارند.
حجت الاسلام جباری اظهار داشت : ظرفیت تبلیغی ماه مبارک رمضان در دیگر ماه های سال وجود ندارد و این ماه برجسته ترین فرصت تبلیغ دینی است که باید مغتنم شمرده شود.
وی بیان داشت : ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای جامعه اسلامی است تا آشنایی خود با مبانی دینی را بیش از پیش مستحکم تر کنند و در این میان ،روحانیت مهم ترین رسالت را در ایجاد زمینه تبلیغ دین در ماه مبارک رمضان بر عهده دارد.
امام جمعه بهشهر همچنین خدمت به مردم را بهترین اعمال در ماه رمضان دانست و افزود : حضور پر رنگ در محافل قرآنی، دعا، دستگیری نیازمندان و انجام کارهای خیر در این ماه بسیار سفارش شده است و لازم است همگان مراقبت کنند تا دچار گناه و معصیت نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *