آشنایی با مدیر محترم وب برتر سال ۹۳

آشنایی با مدیر محترم وب برتر سال ۹۳

مقدم

از نگاه شما عزیزان وب این برادر گرامی بعنوان وب برتر سال ۹۳ انتخاب شدند که جا دارد از همه عزیزان تشکر کنیم و برای این مدیر از خداوند متعال سلامتی و موفقیت مسالت داریم .

جناب آقای سید ابوالفضل مقدم متولد سال ۱۳۶۵ می باشد و وبشان را در تاریخ ۲۳مرداد۹۲ ایجاد کردند . اولین مطلب ایشان در مورد “دغدغه های مردمی در حوزه امنیت داخلی بود که نشان از علاقه وافر ایشان به مسائل گوناگون داشت . با گذشت زمان گرایش ایشان به مسائل سیاسی بیشتر شد تا حدی که اکثر مطالب وب را مهمترین اخبار سیاسی کشور در بر داشت .

آقای مقدم فرزند مرحوم سید احمد و نوه ی دختری مرحوم استاد میرزمان حسینی هستند . هم مهندسی رایانه دارند و هم مهندسی کشاورزی  و البته فردی کاملا مذهبی .

در مطالب وب ایشان کمتر مطلبی و تصویری از روستای متکازین یافت می شود و امیدواریم ان شالله بیشتر به این حوزه وارد شوند .

امید که ایشان با داشتن تخصصی کشاورزی مطالبی هم در مورد بهتر شدن صنعت کشاورزی در روستا بنویسند تا کشاورزان عزیز و زحمت کش متکازین بیشترین استفاده را ببرند .

فعالیت های فرهنگی این بزرگوار نیز قابل ستایش می باشد و ان شالله تجربه خوبشان را در اختیار مسجدروستا و جوانان و … قرار دهد .

وبلاگ این عزیز با توجه به مطالبش می توان در ردیف وب هایی با مخاطب خاص قرار داد . چون بیشتر مسائل سیاسی کشور منعکس می گردد . البته می توانند با توجه به مسائل مهم کشور دیدگاه شخصی خودشان را نیز بنویسند تا مخاطبان با افکار ایشان نیز آشنا شوند .

از نکات قابل توجه این مدیر موفق بروز بودن همیشگی وبشان است .

“طبق گفته سید عزیز ، ایشان دوران نوجوانی و … نوروز و تابستان ها را در متکازین بودند و در نجاری پدربزرگشان کمکی هم می کردند ولی الان به دلیل مشغله های کاری کمتر روستا می روند ولی یادواره حضور دارند ”

برای این برادر و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم .

8 نظرات

  1. همکارت

    آخه چرا دروغ میگی سید خدا ؟ کسی مجبورت کرده ؟اینجا راحتر میشد نظر داد نظر قابل قبولی ندیدیم اون وقت به سامانه شانزده رقمی نظر میدن ؟شیطان باید پیش پات لنگ بندازه که

    1. سردبیر

      اول سلام .
      دوم : خوبی سامانه اینست که نیاز به نت و رایانه نداری .تلفن همراه همیشه و همه جا همراهت هست .
      ( لازم هم نیست شانزده رقم رو بنویسه ، چون از قبل به همه از طریق سامانه پیام داده شده و این شماره در تلفن ها موجود هست و فقط لازم است پاسخ دهند .)
      موید باشید

    1. سردبیر

      با این که سیاست این سایت بر این است که نظرات بدون سانسور منتشر شود ولی این برادر مراعات ادب را نکردند .
      لازم به ذکر است اگر کمی از وبلاگ متکازینیها شناخت داشتی چنین برداشتی نمیکردی .
      بعد از اینکه وب متکازینیها به وبلاگستان این سایت منتقل شد همان سیاست را در پیش گرفته است .وب جناب مقدم هم با توجه به پیامک هایی که دوستان فرستادند انتخاب شد .
      آیا شما در این نظرسنجی شرکت کرده بودید ؟

  2. شریفی

    آخه حق با همکارته این مطلب رو از سامانه که نمیشه خوند باید بیان نت یا نه ؟ اون وقت مطلب رو که از رایانه خوندند اینجا که راحتر میشه نظر داد نت رو میبندند و میرند از طریق سامانه پیامک میکنند ؟ چه حرفا میزنی ها ؟ من در عجبم با این همه هوش و ذکاوتی که ما متکازینی ها داریم چرا نشست ها در لوزان سویس برگذار میشه و در متکازین برگذار نمیشه ؟

  3. هم محلی

    جناب مدیر …
    شما هر کاری کنید عده ای هستند که کنایه ای در چنته داشته باشند …
    پس بی ترس و واهمه این مسیر را ادامه دهید …
    زیرا قطاری که راه می افتد سنگش میزنند …
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *