مسیر بهاری متکازین در نوروز ۹۴ / دلایل سرگیجه

مسیر بهاری متکازین در نوروز ۹۴ / دلایل سرگیجه

مسیر بهاری روستای متکازین در نوروز ۹۴ از وبلاگ وب نوشته های شیفته :

“نوروز امسال توفیق شد چند باری سفر به روستای زیبا و خوش آب و هوای متکازین را تجربه کنم . احتمالا عکس های زیادی از متکازین دیده اید ، ولی این بار تصاویری از مسیر این روستا گرفتم تا خدای رحمان را بابت این نعمت زیبا و سرسبز شاکر باشیم .”

hekmat61.blogfa.com

hekmat61.blogfa.com (19)

hekmat61.blogfa.com (23)

hekmat61.blogfa.com (16)

hekmat61.blogfa.com (2)

hekmat61.blogfa.com (8)

شما می توانید با مراجعه به وب مربوطه دو فیلم از دره و رودخانه متکازین دانلود کنید و آرامش یابید .

وبلاگ جبل النور (متکازین ) (برادر فلاحیان ) در مورد سرگیجه و عوامل آن بروز کردند :

همه آنچه باید در مورد سرگیجه و دلایل آن بدانید
بعضی از مردم وقتی از پنجره طبقات بالای ساختمان بلندی به پایین نگاه می‌کنند یا سوار چرخ و فلک و تله کابین می‌شوند، سرگیجه پیدا کرده و احساس می‌کنند دنیا دور سرشان می‌چرخد. این حالتی است که خیلی‌ها تجربه می‌کنند. اما همیشه هم این ‌طور نیست وگاهی اوقات سرگیجه زمانی سراغ‌شان می‌آید که بی‌حرکت سرجای‌شان نشسته‌اند یا بلند می‌شوند کاری انجام بدهند.
آن لحظه است که احساس می‌کنند در و دیوار و تمام اشیاء دور و برشان به پرواز درآمده‌اند؛ حالت ناخوشایندی که ممکن است فرد را به وحشت بیندازد. اما سرگیجه چیست؟ چه عواملی باعث می‌شوند دچار این حالت ناخوشایند شویم؟ درمان‌های آن چیست؟ آیا همه سرگیجه‌ها خطرناک هستند؟ اینها سوالاتی هستند که متخصصان گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، چشم، مغز و اعصاب و طب سنتی به آن پاسخ داده‌اند.
گنجشک‌ها را متوقف کنید!
پیش از آنکه با کمک این مطلب دلیل گیج رفتن سرتان را کشف کنید، با کمک راه‌هایی که در این ستون به شما توصیه می‌کنیم، می توانید نگرانی‌تان را کمتر کنید:
– چشمان‌تان را نبندید و به نقطه ثابتی نگاه کنید. چون اگر سرگیجه شما مربوط به گوش داخلی‌تان باشد، زمانی‌که به نقطه ثابتی نگاه می‌کنید، تا حدودی تعادل‌تان را به دست می‌آورید.

– اگر احساس کردید همراه با سرگیجه، سردرد دارید یا اندام‌های‌تان بی‌حس است و بینایی‌تان با مشکل مواجه شده، حتما به بیمارستان مراجعه کنید تا توسط متخصص مغز و اعصاب معاینه شوید.
– اما اگر همراه با سرگیجه‌تان، شنوایی‌تان کم شده بود و گوش‌های‌تان وز وز می‌کرد، بهتر است به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.
– برای پیشگیری از «بیماری مسافرت یا حرکت» بهتر است در صندلی جلو بنشینید. در غیر این صورت مستقیم و به جلو نگاه کنید و از داروهای آرامبخش استفاده کنید.
از استرس و هیجانات محیطی دوری کنید. … ” ادامه این مطلب آموزنده در وب مربوطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *