تسلیت به خانواده امینی و امام جمعه محترم نقنه

تسلیت به خانواده امینی و امام جمعه محترم نقنه

 

پیام تسلیت

با خبر شدیم امام جمعه محترم شهر نقنه در غم از دست دادن خواهر جوانشان در سوگ نشسته اند .

این مصیبت جانگداز و تلخ را به خانواده محترم امینی و حجه الاسلام امینی – امام جمعه شهر نقنه – و بازماندگان تسلیت عرض می نماییم .

در تصادفی که  رخ داده بود ، ماشین حامل خانواده خواهر امینی دچار سانحه شد که در این حادثه دو کشته و یک مجروح داشت .

مرحومه سیده زکیه سادات امینی ( دختر میرکریم امینی ) و خواهرهمسرشان در این تصادف جان باختند و همسرشان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند .

تشییع جنازه این مرحومه فردا ۵ اسفند از مقابل مسجد امام جعفر صادق ع راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می گردد .

درگذشت این دو مرحومه را به خانواده محترم امینی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای این دو مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسالت داریم.

شادی روحشان فاتحه مع الصلوات

 

19 نظرات

  1. مهدیه

    سلام.
    من مهدیه هم اتاقی زکیه عزیزم همین دیروز متوجه خبر فوت ایشان شدم، انشاالله خدواند به خانواده و همسر ایشان صبر بدهد و زکیه عزیزم رو با حضرت فاطمه زهرا محشور بفرمایند.
    انشاالله…

  2. نفیسه

    سلام من دو سال با زکیه جان در خابگاه فلسطین دانشگاه قزوین هم اتاق بودم. باورم نمیشه که دست گلی مثل زکیه را از دست داده باشیم. خداوند با ائمه هم نشینش کند و به خانواده اش صبر دهد برای من که فقط دوسال باهاش بودم غیر قابل باور بود چه برسد به خانواده اش.

  3. زنده جان،عزیز دلم،دوست خوبم.درد و غم از دست دادن تو هیچوقت تسکین پیدا نمیکنه…روحت شاد دوست نازنینم.همیشه توی قلبم زنده ای…غمخوار همیشگی تو زهرا…(هم اتاقی و دوست صمیمی دوره ی کارشناسی ارشد)

  4. زهرا

    زکیه جان…دوست خوبم….روح تو از بدن جدا شد اما تو تاابد در خاطر من ماندگاری.خاطرات خوب زندگی من…دیگر تو را دغدغه ای نیست که تو در بهشت برین ماندگاری……یادت گرامی. ( هم اتاقی و دوست صمیمی دوران کارشناسی ارشد، زهرا )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *