آیت الله جباری : برگزاری انتخابات نماد بصیرت مردم و آبروی انقلاب است

آیت الله جباری : برگزاری انتخابات نماد بصیرت مردم و آبروی انقلاب است

آیت‌الله سیدصابر جباری در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: اکنون در شرایط بسیار حساسی در جهان قرار داریم و نباید انتخابات را با دغدغه، فضاسازی و جوسازی نامناسب برگزار کنیم بلکه باید انتخابات در نهایت دقت و آرامش برگزار شود.
وی ادامه داد: باید در این انتخابات عاقلانه حرکت کنیم و حضوری گسترده داشته باشیم تا همچون بمب اتم در جهان صدا کند.
امام جمعه بهشهر اضافه کرد: در انتخابات باید در مسیر اخلاق و اسلام گام برداریم و کمال اسلام را در نظر بگیریم و خلاف شرع عمل نکنیم که در این صورت دشمن شاد می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس ؛ وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: ایشان حافظ و مبلغ امامت بودند.
امام جمعه بهشهر یادآور شد: حضرت زینب (س) کار امام حسین (ع) را در تمامیت در کربلا و بعد از آن با سخنرانی‌ها و خطبه‌هایشان انجام دادند و مبلغ راستین برای امامت بودند.
وی گرانی‌های بازار را موجب نگرانی دانست و گفت: باید این گرانی‌های مصنوعی در بازار کنترل شود تا مردم بیش از این در تنگنا قرار نگیرند.
جباری خاطر‌نشان کرد: خدمات شایانی در طول سال‌های بعد از انقلاب برای این نظام و انقلاب توسط مسئولان انجام شده است که نباید نادیده گرفته شود.
وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از تخریب شخصیت‌ها گفت: بعضی‌ها از این تخریب‌ها نتایجی گرفته‌اند؛ تخریب اشخاص خلاف شرع است.
این مسئول اضافه کرد: مسئولان گلایه‌های خود را نسبت به یکدیگر در تریبون اعلام نکنند چرا که دشمن به دنبال فرصت است و با این گله‌ها دشمن شاد می‌شویم.
امام جمعه بهشهر تقوا را مهم‌ترین عامل در رستگاری اعلام کرد که بدون آن راه از بیراهه تشخیص داده نمی‌شود.
جباری همچنین با اشاره به اینکه اکنون فرماندار تازه نفسی برای بهشهر انتخاب شده است، تصریح کرد: باید با همکاری مسئولان برای سازندگی بیشتر گام بردارید و به این مردم که لایق خدمتگزاری هستند خدمت کنید.
وی گفت: در این برهه حساس از جامعه خدمات مناسب به مردم ارائه دهید و با حضور آگاهانه در صحنه کمک کار مردم در رفع مشکلات باشید.
امام جمعه بهشهر با اشاره به عید نوروز اظهار کرد: باید همه ما با نو شدن طبیعت برای نو کردن خود و دل‌های خود بر‌خیزیم و از عید تنها به نوپوشیدن و به چشم و هم چشمی‌ها توجه نشود بلکه باید صله رحم را در دستور کار خود قرار دهیم که از دستور ائمه و بزرگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *