حجت‌الاسلام تاجی:خط قرمز ما فتنه است و کسانی که همراهی کردند فتنه گران را ، جز ظالمین می‌باشند

حجت‌الاسلام تاجی:خط قرمز ما فتنه است و کسانی که همراهی کردند فتنه گران را ، جز ظالمین می‌باشند

فرماندار جدید شهرستان چناران معرفی شد

به گزارش ندای چناران, در جلسه تودیع و معارفه فرماندار چناران امام جمعه چناران گفت: ۹ دی حادثه عظیم و ماندگار است و مقام معظم رهبری از سال ۸۸ تاکنون بیش از ۲۰۰ مرتبه وارد بحث فتنه شده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی افزود: خط قرمز ما فتنه است و کسانی که همراهی کردند فتنه گران را جز ظالمین می‌باشند و افرادی که مسئولیت در جمهوری اسلامی قبول می‌کنند از شرایط آن قبول و تبعیت از ولایت فقیه می‌باشد.
در ادامه محسن صادقی معاون استانداری خراسان رضوی گفت: فرمانداران توسعه شهرستان‌ها را در نظر بگیرند و از ظرفیت همه بخش‌ها استفاده کنند.
وی افزود: شهرستان چناران به طور همزمان از ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و توریستی و… را به صورت ترکیبی برخوردار است.
وی ادامه داد: دولت نگاهش برنامه‌ای است و از سلیقه‌ای وبخشی خودداری می‌کند و برنامه‌هایش کارشناسی شده است و میزان سطح رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی باید مد نظر فرمانداران باشد.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: زمینه مشارکت و موفقیت دولت در مذاکرات هسته‌ای به جهت مردم سالاری دینی است.
وی افزود: ایجاد آرامش یکی از دستاوردهای مهم دولت است و شرایط خروج از رکود تورمی یکی دیگر از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد که در مدت کمی از سکانداری دولت می‌گذرد.
وی ادامه داد: ۹۵ درصد از مسئولین استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها از بدنه وزارت کشور هستند.
در ادامه محمد پرویزیان فرماندار جدید چناران گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمتگذاری را برای من فراهم کرد و مردم چناران نقش زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است.
در ادامه حکم انتصاب فرماندار شهرستان چناران به محمد پرویزیان داده شد و از زحمات حسین غریب به عنوان سرپرست فرمانداری چناران تقدیر شد.”

 

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در چناران برگزار شد

“به گزارش خبرنگار ندای چناران, سرهنگ آذرکیش، فرمانده سپاه ناحیه چناران اظهار داشت: ۹ دی ، سالروز پیوند امت با ولایت است و برخی از افراد بنا بر این دارند که این روز با عظمت را به عنوان یک اتفاقی که در یک مقطع زمانی اتفاق افتاده و تمام شده است مطرح کنند اما حماسه ۹ دی یک جریان است چراکه در یک مقطع زمانی اتفاق نیفتاده است.
وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، ۱۵ سال قبل از فتنه ۸۸ با تشکیل ۷۰۰ اتاق فکر ، ۱۷ سفارتخانه و ۸ دفتر ویژه در خارج از کشور این فتنه، طرح ریزی شده بود. وادامه آن تابه امروز بیان گر این است که این امر یک جریان است نه یک حادثه ای که اتفاق افتاده و تمام شده است.
وی با بیان اینکه مردم به جز از مشکلات سیاسی ، مشکلات دیگری هم دارند از مسئولین خواست به جای توجه صرف به امور سیاسی ، خدمت رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.
در ادامه خسروی از هادیان سیاسی استانی ، با استناد به آیات ۱۲۴ تا ۱۲۶ سوره طه بیان داشت کسی که بصیرت نداشته باشد در روز قیامت کور محشور می شود چراکه نشانه های الهی را نادیده می گیرند.
وی افزود: یکی از این نشانه های الهی همین اجتماع عظیم اربعین حسینی بود که با وجود تهدیدات شدید داعش، بیش ازبیست میلیون نفر از ۶۰ کشور دنیا با مذاهب مختلف در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند و این بیانگر این است که امام حسین علیه السلام یک نماد جهانی است و مختص شیعه نیست.
خسروی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ نباید فراموش شود، افزود اولین دلیل بازگو کردن این فتنه عبرت آموزی است تا بار دیگر به آن مبتلا نشویم.
هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) با استناد به کلام حضرت علی علیه السلام که میفرمایند “چه بسیار است عبرت اما عبرت آموز کم است” ، ادامه داد مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.
وی بابیان اینکه در این فتنه ، ۱۲۴ بانک آتش زده شد و با شعار یا حسین و یا زهرا چادر از سر زن شیعه برداشته شد افزود شیرینی حضور ۸۵ درصدی انتخابات را با این اقدامات در کام مردم تلخ کردند و ۳۳ بیگناه کشته شدند.
خسروی تصریح کرد: که اگر این فتنه بازگو نشود آن را تحریف می کنند. همانطور که الان تاریخ جبهه و جنگ را تحریف می کنند.
وی با ساده اندیش دانستن کسانی که می گویند ریشه فتنه در مصاحبه است افزود مگر رهبری در اولین سخنرانی خود معایب مناظره گران را مطرح نکردند؟ شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ، نه غزه نه لبنان و… چه ربطی به مناظره دارد؟ خودشان گفتند انتخابات بهانه است، هدف اصلی براندازی ولایت فقیه است.
وی تاکید کرد که اگر واقعیت ها بیان نشوند انقلاب تحریف می شود ودر ادامه به تفاوت حضرت حر با فتنه گران اشاره نمود و گفت : حر در دستگاه بنی امیه بود اما یک نخست وزیر نظام خودش بهتر می داند که تقلب چند میلیونی در نظام ما امکان پذیر نیست.
وی ادامه داد حر حرمت سیدالشهدا را نگه داشت اما سران فتنه هتاکان به عاشورا را لشگریان خدا نامیدند و آنها را عزاداران واقعی می دانستند .
وی افزود: حضرت حر روز عاشورا با کمال خضوع خدمت اباعبدالله رسید و طلب عفو کرد اما سران فتنه حتی حاضر نشدند توبه زبانی انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه اگر بخوابیم دشمن بیدار است افزود اولین پیام فتنه ۸۸ مراقبت است و اینکه یک لحظه غفلت می تواند آثار جبران ناپذیری داشته باشد. منافقین به سران فتنه گفتند اگر چه ما با عملکرد گزشته شما مخالفیم اما الآن یک هدف مشترک داریم و آن از بین بردن اصل ولایت فقیه است.
وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع هیئت دولت مبنی بر اینکه داشتن سلایق سیاسی عیبی ندارد افزود رهبری فتنه را خط قرمز نظام می دانند.
خسروی تصریح کرد:پیام دیگر فتنه ۸۸ این است که خداوند همیشه انسان را مورد ابتلاء و آزمایش قرار می دهد. زبیر، سیف الاسلام بود و از اهل بیت بود تا اینکه پسرش عبدالله بزرگ شد و او را منحرف کرد.
وی ادامه داد: مهمترین پیام فتنه ۸۸ محوریت رهبری است . مقامات غربی ، ازعان کردند ، این ولایت فقیه بود که تمام زحمات ما ازبین برد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *