اختصاص ۶ هزار میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های روستایی مازندران

اختصاص ۶ هزار میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های روستایی مازندران

علی احسانی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تخصیص بودجه سال ۹۳ تاکنون ۷۵ درصد و طرح‌های پیوست قانون هم ۷۶ درصد است.
وی با بیان اینکه باید در جذب منابع کوشا باشیم، گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد تخصیص ۹ ماهه توسط استان جذب شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران افزود: درباره سند چشم‌انداز توسعه هم بازنگری صورت گرفته و سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان اجازه گرفتند که ویژگی سند چشم‌انداز را تغییر دهند.
وی ادامه داد: در حوزه‌های مهم مانند صنعت، نفت و گاز و گردشگری در سند چشم‌انداز کمرنگ بود که توسط معاونت برنامه‌ریزی سه استانداری درباره این مسئله توافقاتی صورت گرفت.
به گزارش فارس ، احسانی گفت: گزارش بودجه سال ۹۴ مسائلی درباره ماده واحده است که سیاست دولت در این زمینه بر این اساس است که در مفاد ماده واحده لایحه بودجه سال ۹۴ سیاستگذاری ثبات اقتصادی داشته باشد.
وی با بیان اینکه کمتر باید به سمت ایجاد پروژه جدید برویم و پروژه‌های دارای اولویت در دستور کار قرار گیرند، افزود: در کلان بودجه ۸۳۷ هزار میلیارد تومان کل بودجه دولت است که این رقم نسبت به سال ۹۳ حدود ۴٫۳ درصد رشد دارد.
این مسئول ادامه داد: مازندران ۶ درصد اعتبارات هزینه‌ای کشور را به خود اختصاص داده و در کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.
احسانی گفت: ۶ هزار میلیارد ریال آسفالت راه‌های روستایی در بودجه سال آینده برای مازندران لحاظ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *