بسیج در کلام امام جمعه بهشهر

بسیج در کلام امام جمعه بهشهر

حجه الاسلام جباری

امام جمعه بهشهر گفت : اگر دشمنان انقلاب بخواهند علیه کشور و ولایت نقشه بکشند و یا به ارزش ها هجمه ببرند، بسیج با حضور خود مقابل آنان قرار خواهد گرفت و چون کوهی استوار از جایگاه و حریم ولایت دفاع خواهد کرد.
، حجت الاسلام ‘ سیدعربعلی جباری ‘ صبح شنبه در صبحگاه مشترک آموزش و پرورش بهشهر با سپاه شهرستان اظهار کرد : هر جریان و گروهی که در راه خدا حرکت کند، به طور قطع مورد هجمه دشمنان قرار خواهد گرفت و حرکت بسیج در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران امری است که برای دشمنان قابل تحمل نبود و موجب شد علیه بسیج شبهه افکنی کنند.
وی با بیان اینکه علت حضور قوی بسیج در کشور پاکی، صداقت، عشق به معبود و آرمان خواهی است، گفت: این اعتقادات مهم ترین دلایل پایداری و بقای حرکت بسیج است و ما باید برای بقای این دلایل خود را هر چه بیشتر مجهز کنیم.
امام جمعه بهشهر ادامه داد : بسیج یادگار امام راحل در جمهوری اسلامی ایران است و همان طور و به فرموده امام ( ره) اگر تفکر بسیجی بر کشور ما سایه افکند، چشم طمعکاران برای همیشه از کشور ما دور خواهد شد
جباری با بیان اینکه بسیج، نظام و انقلاب را در برابر جریان های ضد ارزشی بیمه کرده است، اظهار داشت: بسیج تشکل مقدسی است که با پشتوانه مردمی حول محور ولایت در حال فعالیت است؛ بر این اساس همواره مقابل افرادی که قصد توهین به ولایت و رهبری را داشته اند، ایستادگی کرده است.
وی با تاکید بر جریان سازی مثبتی که امروز باید توسط بسیج در عرصه کشور و جهان به وجود بیاید گفت: امروز بسیج باید از حالت دفاع خارج شود و به دنبال فتح سنگرهای فرهنگی دشمن باشد.
او افزود : دشمنان نظام باید بدانند که اگر در مقابل آرمان های این نظام بمانند زانوانشان شکسته خواهد شد و تا زمانی که تفکر و بالندگی بسیجی وجود دارد، جایی برای کفر، نفاق و دورویی نیست ./”ایرنا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *