اساسنامه صندوق خیریه روستای متکازین

اساسنامه صندوق خیریه روستای متکازین

صندوق خیریه متکازین چندین سال است که در امورات خیر پیشقدم است ، و به خانواده های مصیبت زده کمک می کند .
با توجه به برگزاری سالیانه این صندوق خیریه در اسفند ماه هر سال ، اگر پیشنهاد و یا انتقادی دارید و یا نظرات کاملتری در مورد موارد این اساسنامه دارید با سرگروه های محترم و یا ما در میان بگذارید تا به اطلاع مسولان محترم صندوق برسانیم .
در ادامه اساسنامه صندوق را می توانید مطالعه بفرمایید .

به نام خدا
اساسنامه صندوق خیریه متکازین
۱- فقط عضو اصلی و افراد تحت تکفل او از مزایای صندوق بهره مند می شوند.
۲- افراد تحت تکفل شامل: زن یا زنان عقدی ، فرزندان مجرد، دختران مطلقه، مادرانی که شوهرشان در قید حیات نیستند وعضو صندوق نبودند ، دخترانی که مجرد یا مطلقه هستند و با برادرشان زندگی می کنند وپدرشان از زمان تأسیس صندوق در قید حیات نبودند، می باشند.
۳- اگر شخصی ازعضویت صندوق خارج شد مبلغی را که به عنوان حق عضویت پرداخت کرد چون مبلغ فوق ، بخشش بوده است طلبی ازصندوق ندارد.
۴- اگرعضوی تا سه مرحله حق عضویت خود راپرداخت ننماید توسط هیأت امنا دردومرحله به اوتذکر کتبی داده می شود واگربعد ازتذکر کتبی حق عضویت خود را پرداخت نکند از عضویت صندوق حذف می شود.
۵- نوزاد از ابتدای تولد تا ۶ سال یک چهارم مبلغ مصوب صندوق و ازابتدای ۶ سال به بالا کل مبلغ مصوب صندوق به او تعلق می گیرد.
۶- اگر در یک خانواده همزمان چند فوت اتفاق بیفتد به یک فوت مبلغ کل مصوب و به تعداد هر فوت اضافه مبلغ مصوب تعلق می گیرد، به استثنای افراد زیر ۶سال که مبلغ از کل مبلغ مصوب صندوق می باشد.
۷- اگر مرد خانواده فوت کند وهمسر وفرزندان او درقید حیات باشند وفرزندانش مجرد باشند ، همسر او باید حق عضویت فرزندان را بپردازد ولی همسر برای خودش نباید حق عضویت بپردازد اما اگرهمسرش ازدواج کند از عضویت صندوق حذف می شود.
۸- اگر شخصی اهل روستای متکازین باشد وبخواهد عضو صندوق شود باید عضویت ایشان در جلسه سرگروهها مطرح شود واگر از نصف بیشتر رأی مثبت دادند به عضویت صندوق درمی آید.
۹- کمک صندوق به همسر یا همسران عقدی تعلق میگیرد.
۱۰- اگرپدرومادرهردوفوت کنند فرزندان تا زمانی که مجرد هستند بدون پرداخت حق عضویت تحت پوشش صندوق قرارمیگیرند.
۱۱- افراد متکازینی بالای پنجاه سال تا پایان سال ۱۳۹۴ میتوانند عضو صندوق شوند در غیر اینصورت نمی توانندعضو صندوق خیریه شوند.

اعضای محترم می توانند نظرات اصلاحی را به سر گروهها ارائه نمایند.

هیأت امنای صندوق خیریه متکازین

نکته : جهت سهولت در ارایه نظرات ، می توانید در قسمت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات پیشنهادات و انتقادات خود را بنویسند تا ما به اطلاع سرگروه های محترم برسانیم .

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *