پیام تسلیت برخی از علمای متکازین در پی رحلت مرحوم  آیت الله رفسنجانی

پیام تسلیت برخی از علمای متکازین در پی رحلت مرحوم آیت الله رفسنجانی

در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ره ، پیام های تسلیتی از سوی امامان جمعه م جماعات متکازینی صادر گردید :

پیام تسلیت حجه الاسلام کریمی حسینی ( امام جماعت محترم مسجد جامع شیرگاه ؛
بسم الله الرحمن الرحیم.
انا لله و انا الیه راجعون.
با نهایت تاسف و تألم ارتحال ملکوتی دانشمند سیاستمدار عالم عالی مقدار. یاور دیرینه امام راحل و رهبری معظم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رحمت الله علیه که یکی از استوانه های بلند پایه نظام اسلامی ایران بودند مصیبتی بزرگ را بر ایران وایرانیان رقم زد. این ضایعه عظیم را به پیشگاه امام عصر( عج) و رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام وحوزه های علمیه ومردم همیشه درصحنه ایران و مخصوصا بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نمایم. امید وارم که خداوند به همه صبر واجر کرامت فرموده و آن عالم سفرکرده را در جوار رحمتش قرار دهد وبا صلحا و اولیاء حق محشور فرماید.
والسلام. سیدخضرالله کریمی الحسینی
امام جماعت مسجدجامع شیرگاه

پیام تسلیت حجه الاسلام تاجی امام جمعه محترم چناران ؛

انالله واناالیه راجعون
ارتحال جانگداز عالم مجاهد ، پیشگام نهضت امام خمینی (ره) ؛ یاردیرین امام ورهبری ؛ حضرت آیت ا…هاشمی رفسنجانی (ره) مایه تاسف وتالم گردید.
ایشان ازبدریون انقلاب اسلامی واز سابقین ازیاران امام خمینی(ره)و ازمبارزین سالهای سخت نهضت اسلامی در قبل وبعد از انقلاب اسلامی بود ، که هرآنچه درتوان داشت درمسیر هدف انقلاب به کار بست وبا پرونده ای مملو از تلاش وکوشش و جهاد به لقاء حق شتافت. اینجانب این ضایعه دردناک را به محضرولی عصرامام زمان(عج) رهبرمعظم انقلاب ، مردم انقلابی ایران و مردم ولایی شهرستان چناران تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبرو اجر مسالت می نمایم.
مظفرتاجی امام جمعه شهرستان چناران
۹۵/۱۰/۱۹

 

پیام تسلیت حجه الاسلام جباری امام جمعه محترم بهشهر ؛
انالله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف در ایام سوگواری حضرت فاطمه معصومه (س) خبر ارتحال مرحوم آیت الله حاج اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر اینجانب گردید.
ایشان سالهای متمادی از مبارزان نهضت در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بودند و بعد از انقلاب نیز رفیق دیرین، همسنگر و همگام و از موثرترین شخصیتهای نظام در کنار امام (ره) و مقام معظم رهبری در سمتهای مختلف به نظام جمهوری اسلامی خدمت کردند.
رحلت همراه و همدل انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواح من سواه فداه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران به خصوص مردم ولایتمدار استان مازندران، بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت و عفو الهی را از خداوند متعال برای آن فقید سعید و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
رحمت الله علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا
سید عربعلی جباری
امام جمعه شهرستان بهشهر
۲۰/۱۰/۹۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *