برگزاری دهمین یادواره هشتصد شهید بهشهر و دومین سالگرد ارتحال آیت الله جباری و رونمایی از کتاب پدران آسمانی

برگزاری دهمین یادواره هشتصد شهید بهشهر و دومین سالگرد ارتحال آیت الله جباری و رونمایی از کتاب پدران آسمانی

حسین دهقان ظهر امروز در دومین سالگرد آیت‌الله جباری و مراسم بزرگداشت ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر در مصلای بهشهر با گرامیداشت یادشان بیان داشت: شهدا و علما برای عزت‌آفرینی انقلاب و اسلام تلاش وافر انجام دادند و باید الگوی کامل ما در زندگی باشند.
وی با اشاره به ایام حج و ممانعت از حضور ایرانیان در حج امسال در عربستان ادامه داد: سعودی‌ها بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی خود را در حج نشان دادند و عملکرد آنان بیانگر بی‌مدیریتی آنان است که نمی‌توانند امنیت حجاج را تأمین کنند و با اطاعت از آمریکا و سرکردگان کفر برای دلخوشی آنان حرکت می‌کنند و حج ابراهیمی را به‌درستی به جا نمی‌آورند.
دهقان با بیان اینکه امنیت بعد سلامت برای جامعه مهم است، ادامه داد: انسجام و یکپارچگی در تحت لوای یک رهبری، یک آرمان موجب اتحاد و استقلال می‌شود و حرکت در مسیر شهدا با عفت، پاکدامنی و رعایت حریم افراد در جامعه اسلام در شکل‌گیری ارتباط سالم موثر است.
وی اضافه کرد: پاکدستی مهم است و فساد نباید محترم شمرده شود و فساد در هر مقام و لباسی مذموم است و باعث از بین بردن ارزش‌ها می‌شود که اگر فساد در جامعه رسوخ کند اصلاح جامعه سخت است و نظام سالم آن نظامی بوده که فساد در آن رخنه نداشته باشد.
وزیر دفاع و نیروهای پشتیبانی مسلح گفت: فداکاری هم از خصیصه‌های جامعه سالم است و  مسؤولان علاقه‌مند هستند تا سختی را تحمل کنند تا مردم راحت باشند و خلوص نیت و خدمت بی‌منت در شکل‌گیری جامعه سالم موثر است.
وی اظهار کرد: همه این ویژگی‌ها در بالاترین سطح در ائمه اطهار(ع)، رسول اکرم(ص)، امامان و در عصر ما امام راحل و شهدا، علمای بزرگ این ویژگی‌ها را داشتند که این الگوها مجسمه عینی این ویژگی‌ها بودند و با شهادت خود اینها را برای ما جا گذاشتند و در جامعه برای زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا باید به آرمان‌های شهدا و رفتار آنها پایبند بود.
دهقان تصریح کرد: امروز صحنه‌های مختلف جامعه، صحنه امتحان است و برای تأمین امنیت و سلامت باید تلاش شود و امروز نیازمند تمام خصیصه‌ها هستیم، زیرا دشمنان و بدخواهان نظام از دشمنی‌شان کاسته نشده بلکه افزوده شده، زیرا اقدام آنان جامعه ما را پایدارتر کرد و تیرشان به سنگ خورد و به خودشان برگشت.
وی یادآور شد: دشمن همواره تلاش دارد با ابزار جدید با توطئه مختلف به جنگ با نظام بیاید و با اتهام و برنامه همچون هیأت‌های حقوق بشر، قومیت‌ها، انتخابات و .. می‌خواهند جامعه را سست و اعتقادات را متزلزل و مجموعه‌ای را که در ذات خود مستحکم شده است را سست کنند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: آنچه ملت ما تاکنون به نمایش گذاشت و راه شهدا و امام و رهبری و مکتب اسلام است ادامه یابد.
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر جوانان ما به سوریه رفته و مشاوره رزمندگان مقاومت را بر عهده دارند و از جریان مقاومت حمایت می‌کنیم و فریاد روا نداشتن ظلم را اعلام می‌کنیم به این دلیل است که این ملت اثبات کرده ضد ظلم و مخالف ترور است و در دفاع از مظلوم تا جایی که توان دارد، تلاش می‌کند.
بر اساس این گزارش، در این مراسم از جلد دوم کتاب «پدران آسمانی» مربوط به زندگی‌نامه آیت‌الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری رونمایی شد. منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *