مشروح خطبه های دشمن شکن شهر های نقنه و چناران

مشروح خطبه های دشمن شکن شهر های نقنه و چناران

نقنه

مشروح خطبه های شهر نقنه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه نقنه :

در خطبه های نماز جمعه این هفته ۲۴/۱۱/۹۳ حجت السلام امینی امام جمعه شهر نقنه گفت: اهل تقوا به جهت داشتن قدرت فرقان اهل بصیرت هستند و اگر حکم امام همان روز در خصوص سلمان رشدی اجرا می شد دولت های غربی اجازه اهانت به مقدسات ما را پیدا نمی کردند.
حجت الاسلام امینی در خطبه اول ضمن دعوت عموم به تقوای الهی فرمود خداوند در قران کریم به کسانی که تقوا پیشه می کنند مژده به قرقان می دهد.فرقان ثروتی است که اگر در دل هر مومنی ظهور پیدا کند ثمره آن تشخیص حق از باطل است.فلذا اهل تقوا به جهت داشتن قدرت فرقان اهل بصیرت هستند.
سید محمد امینی در ابتدای خطبه دوم در خصوص حکم تاریخی امام در خصوص سلمان رشدی فرمود اگر فتوای حضرت امام نسبت به سلمان رشدی و حکم به اعدام او آن روز اجرایی می شد امروز دانمارک و فرانسه و آمریکا و دیگر دول غربی جرات جسارت به مقدسات مارا پیدا نمی کردند.
وی افزود در خباثت و عتاد انگلستان نسبت به مسلمانان همین بس که اسکاتلند یارد انگلستان سالانه ۱ میلیون پوند برای محافظت از جان سلمان رشدی خبیث هزینه می کند
امام جمعه شهر نقنه در آخر فتوای میرزای شیرازی در مورد تحریم تنباکو و محارب امام زمان اعلام کردن استعمال کنندگان آن و تبعت غاطبه مسلمانان از فتوای ایشان افزود حکام داخلی و استعمار گران خارجی متوجه قدرت مرجعیت دینی شدند و از ان پس کمر به تضعیف این جایگاه بستند.در مقطعی نیز با تهدید ارعاب موفق به تضعیف این جایگاه شدند ولی با برکت وجود حضرت امام (ره) و سایر علما و حمایت مردم این صفحه سیاه تاریخ ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ ورق خورد و فجر انقلاب اسلامی رقم خورد.

1000-108-13-BigPic1-14798

مشروح خطبه های شهر چناران به گزارش نهاد امامت جمعه چناران :

 

6 نظرات

    1. سردبیر

      سلام .
      اگر در خبر دقت کنید منبع خبر ذکر شده است .
      حقیر در هیچ کدام از این شهرهایی که خطبه خوانده شد حضور ندارم به همین علت به سایت های دیگر مراجعه می کنم و خطبه بهشهر جایی ذکر نشده بود .
      حتی چند بار به سایت امام جمعه بهشهر مراجعه کردم ولی خطبه ها ذکر نشده بود .
      ان شالله همچون دیگرر سایت ها ، سایت امام جمعه بهشهر نیز خطبه ها را بروز منتشر کند تا ما هم بازنشر دهیم .
      ممنون از حضورتان

    1. سردبیر

      سلام.
      مشخص است که شما نگاهی گذرا به سایت انداختید .
      سایت در بخش های مختلف به شناسایی متکازین پرداخته است .
      دوما خبرهای ایران و استان تداخلی در مطالعه شما در اخبار روستا نکرده است . لذا اهم اخبار ایران و … برای ان دسته از عزیزانی طراحیشده است که دوست دارند با مراجعه به سایت متکازین دیگر خبرها را هم خوانده باشند .
      و اگر دقت مضاعف کرده باشید اخبار دیگر وبلاگها در وبلاگستان بازنشر می گردد که شما و یا هر عزیزی می تواند فقط با مراجعه به این سایت از دیگر مطالب وبسایت های متکازینی مطلع شود .
      و چندین مطلب دیگر …

      منتظر پیشنهادات شما هستیم
      یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *