حضور حجج الاسلام امینی ، جباری و تاجی در جمع پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نقنه ،بهشهر و چناران +تصاویر

حضور حجج الاسلام امینی ، جباری و تاجی در جمع پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نقنه ،بهشهر و چناران +تصاویر

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه شهر نقنه-حجت الاسلام سید محمد امینی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر نقنه نیز همزمان با کل کشور راس ساعت ۱۰ صبح از محل میدان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهداء آغاز گردید، در این راهپیمایی که با حضور امام جمعه محترم شهر نقنه حجت الاسلام سید محمد امینی ، بخشدار مرکزی بروجن ، شهردار و شورای شهر ، دیگر مسئولین شهرستانی و شهر نقنه و حضور پر شور و گسترده مردم ولایت مدار دارالمومنین (شهر نقنه) مردم بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند. سپس بعد از رسیدن مردم به گلزار شهداء و بعد از قرائت قرآن امام جمعه محترم شهر نقنه ایراد سخن نمودند که به شرح ذیل می باشد: امام جمعه نقنه - امینی

“خداوندمتعال در قرآن به بعضی از ازمنه عنایت خاص دارد،به بعضی از مکان ها عنایت خاص دارد، … به بعضی از موجودات و مخلوقات عنایت خاص دارد،به بعضی از اقوام عنایت خاص دارد،فلذا ایام مورد عنایت ایام الله گفته می شود.زمانی در کشور ما مسئولین کشور های غربی بدون اطلاع روئسای کشور ما به سمت کشور ما در تردد بودند بدون آنکه حتی رئیس مملکت از حضور و برنامه آنها مطلع باشد.امروز خود غرب معترف است که ایران اسلامی به جایگاهی از عزت دست یافته که پایتخت پنج کشور عربی تحت امر و فرمان نظام اسلامی ایران هستند و جمع کشور های دنیا از مستضعفین تا مستکبرین درگیر اوضاع و احوال انقلاب اسلامی هستند. در روز ۲۲ بهمن ماه این عنایت خاص به مردم ایران متعلق گرفت که عزت خود را باز یابند فلذا امام امت این روز را یوم الله ملقب فرمودند. در بخش دیگر خطبه ها سید محمد امینی فرمودند خطاب دیگر من به مسئولین نظام است خصوصا وزیر امور خارجه و ریاست جمهوری آقای دکتر ظریف و جناب شیخ حسن روحانی ، بدانید که ما همانند اول انقلاب سرو قامت ایستاده ایم . از نتیجه مذاکرات نگران نباشید ف نتیجه هر چه باشد ملت پای ایمان و انقلاب خود ایستاده اند و همانطور که مردم فرموده اند ما را از تحریم ها نترسانید . ما حاضریم گرسنه بمانیم ولی آبرویمان حفظ بشود.تکلیف مذاکرات را زود تر مشخص کنید . طولانی شدن مذاکرات به نفع غرب است ، چون به آنها زمان بیشتری برای یاوه گویی علیه دین و انقلابمان می دهند.و برای تسریح در مذاکرات نگران نتیجه آن نباشید.زیرا این مردم انقلاب محکم تر از قبل به پای آرمان ها و اعتقادات خود ایستاده اند .                                      ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم                 ***                در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم                                      هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را              ***               دور سید علی خامنه ای می گردیم امام جمعه شهر نقنه در آخرین خطبه خود فرمودند: خطاب به مسئولین استانی و شهرستانی می گویم نقنه دین بزرگی به گردن انقلاب دارد . نسبت شهدای این شهر به نسبه جمعیت در شهرستان شهید پرور بروجن بی نظیر است.ده ها آزاده و جانباز و ایثارگر سرفراز هر انچه داشته اند در راه اسلام و انقلاب گذاشته اند.اهالی نقنه انقلاب را از خود می دانند و خود را صاحب انقلاب می شمارند که از کاستی ها دم بر نمی آورند .و این مسئولیت ، مسئولین را نسبت به نقنه دو صد چندان می کند که این مردم انقلابی و ولایی حق السهمشان از این انقلاب در مسیر توسعه بیش از این است.کارهای خوبی انجام شده ولی نسبت به عقب ماندگی ها و ظرفیت ها بسیار باید تلاش شود تا ضعف ها و عقب ماندگی ها مرتفع گردد. ولاسلام علی من التبع الهدی”                                                   و در پایان قطعنامه سراسری قرائت شد و مردم با تکیر های خود آن را تایید کردند.

راهپیمایی مردم شهر نقنه در 22 بهمن

3

راهپیمایی مردم شهر نقنه در 22 بهمن

راهپیمایی مردم شهر نقنه در 22 بهمن

8

راهپیمایی مردم شهر نقنه در 22 بهمن

قدردانی امام جمعه شهرستان بهشهر از حضور مردم و مسئولین در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی 22 بهمن در بهشهر با حضور امام جمعه بهشهر جباری

در پی حضور پرشور و با اقتدار اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان بهشهر در سلسله برنامه های دهه مبارکه سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی ایران به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن، حجت الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر، پیام تقدیر و تشکری را خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مسئولین محترم شهرستان و روئسای ادارات، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مردم ولایتمدار و دست اندرکاران جشن انقلاب صادر نموده اند. به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بهشهر متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز چهارشنبه شاهد خلق حماسه ای دیگر در سرتاسر ایران اسلامی بودیم. مردم هوشیار، مؤمن، انقلابی و ولایت مدار شهرستان بهشهر نیز ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از ارزشها و دست آوردهای انقلاب اسلامی پایدار و استوار هستند و با حضور بصیرانه در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن ماه با اقتدا به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای( مدظله العالی) با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا تجدید بیعت کرده و همچون موجی خروشان در اقیانوس حضور ملت بزرگ ایران چشم نوازی کرده و در طلوع سی و ششمین بهار، جوانه های امید را بر درخت انقلاب اسلامی ایران رویاند و اعلام نمودند که مبارزه با ظلم و تجاوز هدف و آرمان انقلاب اسلامی و شهدای ماست. این حماسه آفرینی که نشان از عمق درک مردم این منطقه دارد شایسته بالاترین تقدیرهاست و ضمن گرامیداشت یاد سیدعلمای مازندران آیت الله سیدصابر جباری امام جمعه فقید شهرمان و به پاس این گردهمایی مقتدرانه، به پیشگاه یگانه قادر متعال سجده ی شکر به جا آوریم و ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم، شخصیت ها، روحانیون و مسئولین حاضر، بالاخص دکتر احمدعلی مقیمی (نماینده محترم مجلس شورای اسلامی)، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی، صمیمانه ترین سپاس های خود را نیز خدمت تمامی دست اندرکاران ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان و اصحاب رسانه، خیرین و نیروهای خودجوش مردمی، اعلام نماییم. امید است به مدد توفیقات حضرت باریتعالی، یُمن برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با تکیه بر وحدت وانسجام و همیاری، روزهایی روشن و پرامید و همراه با پیشرفت را در افق شهرستان ترسیم نماییم. “و من الله التوفیق“ حجت الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری-امام جمعه شهرستان بهشهر

گزارش نهاد امامت جمعه چناران از راهپیمایی مردم شهر چناران در ۲۲ بهمن :

1000-108-13-BigPic1-14983

1000-108-13-BigPic2-14983

“امام جمعه محترم چناران با بیان این مطلب درجمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گفت : انقلاب اسلامی ایران با وحدت مردم به ثمر نشسته است و قطعا تا زمانی که این وحدت بین نیروهای داخلی و مردم وجود داشته باشد انقلاب اسلامی با مشکلی مواجه نمی شود.
وی گفت : ۲۲ بهمن یکی از روزهای تاریخی و ماندگار ملت ایران است که یاد آوروحدت وهمدلی ملتی است که باسرنگونی رژیم ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی حماسه ای ماندگارآفریدند.
امام جمعه چناران گفت : مردم ایران با یک ایمان راسخ توانستند در مقابل تمامی کشورهای دنیا ایستادگی کنند.
تاجی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن نماد وحدت نظام اسلامی است عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در طول سال های بعد از انقلاب زمینه ساز پیشرفت های بسیار زیادی برای نظام اسلامی شده است.
حجه الاسلام تاجی گفت : انقلاب اسلامی ایران با وحدت مردم به ثمر نشسته است و قطعا تا زمانی که این وحدت بین نیروهای داخلی و مردم وجود داشته باشد انقلاب اسلامی با مشکلی مواجه نمی شود.
تاجی گفت : راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از زنده بودن انقلاب اسلامی است و ما امروز شاهد رویش های انقلاب اسلامی هستیم.
وی گفت : دشمنان نظام اسلامی در طول سال ها تلاش کرده اند تا به وسیله اهداف خود با نظام اسلامی مقابله کنند اما همواره در این مسیر شکست خورده اند.
وی با اشاره به اینکه امروز مردم با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از زنده بودن انقلاب اسلامی است و ما امروز شاهد رویش های انقلاب اسلامی هستیم.
امام جمعه چناران گفت : نسل سوم و چهارم انقلاب به همان جدیدت نسل های نخستین مبانی انقلاب را دنبال می کنند و این موضوع نشان دهنده پویایی یک نظام اسلامی است.
در طلیعه سی و هفتمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ، مردم مشتاقانه به خیابانها آمدند تا عزت ، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را بار دیگر به نمایش بگذارند، مردمی که قلب و دلشان برای تعالی و پیشرفت کشور خود می تپد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *