هیئت امنای مسجد متکازین ، دیدار نوروزی با امام جمعه ،

هیئت امنای مسجد متکازین ، دیدار نوروزی با امام جمعه ،

metkazin.ir-(71)

وبلاگ کیشتای متکازین در آخرین پستش از دغدغه هایش از مسجد روستا می نویسد : مسجدجامع روستای متکازین علی رغم معماری زیبا چند مشکل اساسی دارد که ضروریست این مشکلات پیگیری و برطرف گردد.یکی از اساس ترین مشکلات آن نبود سرویس بهداشتی مناسب خصوصا” جهت بانوان محترم می باشد . به نظر حقیر استفاده از فضای روبروی مسجد که بنای آن ظاهرا” برای آشپزی در نظر گرفته شده است بهترین راه حل برای این مساله می باشد و می توان در آن سرویس بهداشتی و وضوخانه بنا کرد.مشکل بعدی مسجد سیستم صوتی اکثرا” مشکل دار آن می باشد که باید برای رفع آن اقدام گردد.مساله بعدی که خیلی مهم و اساسیت نظافت مسجد می باشد که شامل محیط مسجد و خصوصا” ظروف آشپزخانه می گردد . متاسفانه عدم استفاده و نگهداری مناسب این لوازم باعث از بین رفتن این اموال و خرابی آنها می شود .البته بیان مسائل بالا منکر زحمات زحمت کشان مسجد نیست اما مطمئنا” اگر مسجد دارای هیات امنای قوی و فعال باشد و پیگیر مسائل باشند هم مسجد تمیزتر و زیباتری را شاهد خواهیم بود هم اموال مسجد به هدر نخواهد رفت .

وبلاگ نهاد امامت جمعه چناران از دید و بازدید های نوروزی روحانیون و مسئولین شهر با امام جمعه محترم می نویسد : به مناسبت آغازسال نو،این روزهامسئولین ادارات ونهادهای مختلف باحضوردردفترامام جمعه محترم چناران سال نو را به ایشان تبریک می گویند امام جمعه محترم هم دراین دیدارها ضمن تشکروتبریک متقابل آرزوی سلامتی وتوفیق بیشتررابرای مسئولین وهمکارانشان می نمایند.

وبسایت عرق سرد در مطلبی آموزنده  می نویسد :

اگه میخوای بعد از مرگت سرت رو راحت بزاری زمین و راحت بخوابی شب ها انقدر راحت نرو تو رخت خواب و بی هیچ مقدمه ای نخواب.
اذکاری هست قبل از خواب که اگه بخونین دنیا و آخرت به دردتون میخوره. مثلا با وضو بودن و سه بار سوره توحید خوندن و … که بعدا تو یه پست جدا خدمتتون عرض میکنم

داستان زیر رو بخونین و ببینین خدا چقدر بنده های زرنگش رو دوس داره. سلمان فارسی نمونه یک مسلمان واقعی است. او از جهت ایمان کامل بود و از جهت ساده زیستی در میان اصحاب ممتاز به شمار می آمد. محمد(ص) مراد و مقتدای او بود و در تمامی کارها از او الگو می گرفت. روزی سلمان با آن حضرت نشسته بودند، رسول خدا پرسیدند: کدامیک از شما در تمام روزگار روزه است؟

سلمان گفت: من یا رسول الله، پیامبر پرسش کردند: کیست از شما که هر شب تا صبح احیاء بدارد؟

سلمان پاسخ داد: یا رسول الله من، پس سؤال کردند: کدامین از شما هر شب قرآن را ختم می کند؟
باز سلمان گفت: من یا رسول الله،

خلیفه دوم غضبناک شد و گفت: … ( ادامه مطلب را در سایت مربوطه مطالعه فرمایید .)

vozo

 

وبلاگ نقطه نوشت در تازه ترین مطلبش می نویسد :

اگر میخواهد دلت خانه یار باشد
خانه بدون چراغ در شأن یار نیست
خودش راه نورانی کردن را آموخته است
کافیست همیشه با وضو باشی
آن وقت فرشتگان خانه ات را ستاره در زمین میدانند
امام صادق علیه السلام : وضو نور است، وضو بر وضو نور علی نور است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *