چرا نفر اول انتخابات ، رییس شورای متکازین نشد ؟

چرا نفر اول انتخابات ، رییس شورای متکازین نشد ؟

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای هیات رییسه شورای متکازین در اولین جلسه رسمی  که در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد مشخص شدند .

روستای متکازین بعد از انقلاب، با همت و تلاش و همراهی مردم در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفت و به لطف خدا تاکنون نیز ادامه دارد .

اما از سال ۱۳۷۷ با شروع اولین دوره شورای اسلامی ، روستا وارد دوره جدید مدیریت روستایی شد، و البته با فراز و نشیب هایی همراه شد .

در دوره های شورای اسلامی یک نکته بسیار حائز اهمیت بود و آن هم همراهی یا عدم همراهی مردم با اعضای شورا بود . که هر چه این رابطه ها بهتر و نزدیک تر بود مسیر توسعه روستا هموارتر بود .

و اما نکته مهم بعدی در خود اعضای شورا بود و آن هم همدلی بین خودشان بود که این مساله هم در چند سال اخیر با چالش های جدی برخوردار بود . این نکته از آنجا مهم تلقی می شود که اگر بین اعضا اختلاف وجود داشته باشد مسیر آبادانی روستا از ریل اصلی خارج می گردد .زیرا ضرورت وجود همدلی بین اعضای محترم شورا مهمترین رکن موفقیت و پیشرفت روستا می باشد .

اما در این دوره ، ششمین دوره ، اهالی محل به افراد جدیدی روی آوردند و به آنها حساب ویژه ای باز کردند تا بلکه روستا در مسیر جدیدی از توسعه و پیشرفت قرار گیرد .

نفرات منتخب شورا قبل از روی کار آمدن در کارهای عام المنفعه روستا مشارکت داشتند و اکنون در سمت عضو شورای محل نیز امیدواریم مثل گذشته در این راستا گام بردارند .

و اما نکته مهم و قابل عرض این است که در انتخاب اعضایهیات رییسه کار بسیار مهمی روی داد و آن هم عدم توجه به پست و مقام بود که بسیار ارزشمند است و قابل احترام .

شاید بیشتر رسم بر این بود که نفر اول انتخابات، رییس شورا شود ، اما علیرغم اینکه آقای حاج علیجان نجفی با ۲۶۷ رای ، بیشترین رای را از آن خود کرده بود ولی هیچ نگاه و توجهی به ریاست شورا نداشتند . این حسن توجه ایشان را ارج می نهیم . سه عزیز راه یافته به شورا بیشتر به فکر خدمت هستند تا کاستی ها و کمبودهای روستا حل وفصل شود .

ان شالله اعضای محترم با همین رویه پیش بروند و بدانند که اگر با نیت خالص و برای خدا کار کنند حتما خدا یاری می کند و اهالی هم همدل و همراه در توسعه محل قدم برمیدارند .

در اولین جلسه اعضا به شرح زیر انتخاب شدند :

رییس شورا : آقای ابراهیم هدایتی

نائب رییس شورا :آقای سید حسین بزرگی

منشی شورا : آقای علیجان نجفی

برای این بزرگواران آرزوی سلامتی و موفقیت داریم .

خدایا چنان کن سرانجام کار    تو خشنود باشی و مارستگار

 

نتایج انتخابات ششمین دوره شورای روستای متکازین ( ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ )

علیجان نجفی ۲۶۷ رای – عضو شورا

ابراهیم هدایتی ۲۲۹ رای – عضو شورا

سید حسین بزرگی ۲۰۶ رای  – عضو شورا

سید تقی محمدی ۲۰۴ رای – علی البدل

سید صفرعلی طاهری ۱۴۹ رای

علیرضا تاجی ۱۳۱ رای

حجه الاسلام سید حبیب الله حسینی ۵۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *