امام جمعه بهشهر: شعار مرگ بر آمریکا تکلیف ما با آمریکایی‌ها را مشخص کرده است

امام جمعه بهشهر: شعار مرگ بر آمریکا تکلیف ما با آمریکایی‌ها را مشخص کرده است

جت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهشهر با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه نساء، اظهار کرد: ما نباید بگذاریم به غیر از معارف الهی و محبت اهل بیت (ع) چیزی در قلب‌های ما راه پیدا کند یعنی ما با هر چیزی که بخواهد موجب تضعیف اعتقادات مردم و ولایت فقیه شود، مبارزه می‌کنیم.
وی با گرامیداشت یاد و نام رئیس‌علی دلواری، افزود: مزدوران و ایادی استکبار که میانه خوبی با ارزش‌های اسلام نداشته و ندارند، می‌خواستند در میان ما نفوذ کنند، اما در جنوب کشور یک جوان انقلابی به نام رئیس‌علی دلواری در مقابل آنها ایستادگی کرد و عاقبت هم به دست همان خائنان به اسلام و ایران به شهادت رسید.
امام جمعه بهشهر، سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر گفتار ناشایست مقامات آمریکایی درباره توافق هسته‌ای را یادآور شد و گفت: ما باید قدردان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باشیم و اهمیت وجودی ایشان را در سختی‌ها، مشکلات و هجمه‌های دشمن متوجه شویم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر اظهار کرد: باید اهداف خود را در راستای منظومه فکری اسلام به پیش ببریم، فریب لبخند دشمن را نخوریم و همه ما طبق موازین اسلام حرکت کنیم.
وی رجزخوانی مقامات آمریکایی را یاوه‌گویی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اصلی ما آمریکا و اسرائیل هستند و باید تکلیف حرف‌های مسئولان آمریکایی مشخص شود، از طرفی مسئولان ما به طراحی و نقشه‌های دشمن حساس باشند، هر چند شعار مرگ بر آمریکا تکلیف ما با آمریکایی‌ها را مشخص کرده است.
امام جمعه بهشهر در پایان با تأکید بر توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: آمریکایی‌ها با این حرف‌ها در روز ۱۷ شهریور ۵۷ جمعه خونین را به وجود آوردند که البته روز ننگ شاه نام گرفت و قصد آنها این است که همه ارزش‌ها و ملت ما را نابود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *