نهمین یادواره ۸۰۰ شهید و نخستین سالگرد امام جمعه بهشهر برگزار شد

نهمین یادواره ۸۰۰ شهید و نخستین سالگرد امام جمعه بهشهر برگزار شد

 

سالگرد آیت الله جباری

امام جمعه بهشهر در این مراسم که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد گفت : شهدا ما رفتند و قیام کردند تا خط ولایت تقویت شود و ما باید ادامه دهنده راستین خون شهدا و خط آنان در ولایتمداری باشیم.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری از مرحوم جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر به عنوان عالمی ولایتمدار و مردمی نام برد و افزود : ایشان عمر با برکت خود را در صرف امور دینی و اسلامی و خدمت به انقلاب و اسلام کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب ما براساس ولایت فقیه استوار شده است ، افزود : ولایت خط اصیل و موفق انبیای الهی است و شهدا با شهادت خود به ما آموختند که باید همواره در خط سرخ شهادت باشیم.
جباری با بیان اینکه شهدا با گذشتن از غرور و منیت به لقای الله رسیدند ، گفت : آیت الله جباری نیز دارای قلب سلیم و اخلاق نیکو بود و همین ویژگی ها و مردمی بودن از ایشان چهره ماندگار در قلب ها ساخته است که امیدواریم همه ما با اطاعت پذیری از ولی فقیه در مسیر شهدا قرار گیریم.
حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری ، نماینده فقید مردم مازندران در خبرگان رهبری متولد ۱۳۱۷ در روستای متکازین بهشهر بود که در سال ۱۳۵۹ با حکم امام راحل به امامت جمعه شهرستان بهشهر منصوب و روز دوشنبه دهم شهریور ماه بر اثر عارضه قلبی درگذشت. ” ایرنا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *