امام جمعه بهشهر : زنده نگه داشتن یاد شهدا بر همه یک تکلیف است

امام جمعه بهشهر : زنده نگه داشتن یاد شهدا بر همه یک تکلیف است

 

IMG_20150806_003743-620x330

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید عربعلی جباری در گفتگویی اظهار داشت : باز هم شهدا مهمانمان کردند و شهرمان رنگ و بوی شهدا گرفت است و به همین منظور از اقشار مختلف مردم برای شرکت باشکوه در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام که همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود، دعوت می نمایم .
ایشان با تاکید بر اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا در حقیقت زنده نگه داشتن آرمان‏های انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به واسطه نقش آنان در تداوم انقلاب اسلامی وظیفه همگان است.
امام جمعه بهشهر شهدا را نماد عزت ملی و غیرت ملی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا برای دفاع و حراست از کیان اسلامی افتخار آفرینی کرده و از جان ارزشمندشان گذشتند تا زیر بار ستم و ذلت زندگی نکنند و قطعاً امروز هر آنچه داریم مرهون خون شهدا است و خون شهیدان باعث استحکام نظام اسلامی شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین جباری تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان را مایه سعادت و برکت دانست و تصریح کرد : در طول دوران دفاع مقدس شهرستان بهشهر بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نمود که زنده نگاه داشتن یاد این شهدا بر همه تکلیف است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر با اشاره به تشییع بیش از ۱۲ تن از شهدای جانباز و کربلا توسط مردم شهید پرور بهشهر در حدود ۸ سال گذشته، افزود : مردم شهید پرور شهرستان بهشهر همانطور که در سالهای گذشته نیز نشان داده اند بار دیگر باشکوه مثال زدنی، این شهدای عزیز را تشییع خواهند کرد و یاد و خاطره روز های نه چندان دور را دوباره زنده می کنند.
امام جمعه بهشهر با بیان اینکه شهدا هر زمان برای ما پیام‌هایی دارند، تصریح کرد: مجاهدت، وحدت، تبعیت از ولایت امر، حاکمیت ارزش های انقلاب اسلامی، احیای امر رسالت و ولایت الهی و دوری از اختلاف و شقه شقه شدن از پیام های همیشگی شهدا است.
وی در خاتمه با تاکید بر اینکه باید تا آخرین نفس ایستاد و تسلیم دشمن نشد، اظهار داشت : به طور ویژه از مسئولان هم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم شرکت کنند تا ببینند چه خون‌هایی ریخته شده تا آنها امروز بتوانند مسئولیت داشته باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *