معرفی وبلاگی جدید / جبل النـــور

معرفی وبلاگی جدید / جبل النـــور

جبل-النور

فروردین ماه سال ۹۴ یکی دیگر از متکازینی های گرانقدر به جرگه وب نویسی پیوستند . ضمن تبریک به این عزیز برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم .

البته نام های متکازین و جبل النور در نام برخی وبهای متکازینی نهاده شده است که جا دارد اگر عزیزان می توانند نام های دیگر و یا نام های محلی برای وب خود انتخاب کنند …

وبلاگ جبل النـــور با مدیریت فردی با لقب محب الصابر مدیریت می شود .

اولین مطلبشان در تاریخ ۵ فروردین امسال نوشته شد و در آخریت مطلبشان با شعری از خطیب توانا بروز کردند .

نکته ای که در مدیر این وب در معرفی این وبلاگ نوشتند حایز اهمیت و نقد است ، چرا که از متکازین بعنوان نام قدیم روستا نام بردند . در صورتی که این روستا همچنان متکازین نام دارد .

برای این مدیر آرزوی موفقیت داریم و مثل همیشه ترویج بیشترو بهتر آداب ،  فرهنگ ، معرفی صنعت و هنر متکازینی را از همه وبلاگ نویسان خواستاریم .

2 نظرات

  1. از محبت شما نسبت به وبلاگ جبل النور در معرفی همراه با نقد سپاسگزارم و برای جنابعالی و سایر دوستان و عزیزان متکازینی فعال در عرصه ی فضای مجازی آرزوی توفیق دارم . امّا به چند نکته اشاره می کنم :
    ۱ – معمولا فضای وب خودش معرفی کننده ی مدیر و تراوشات فکری اوست . و چندان نیاز به معرفی شناسنامه ای نیست
    ۲ – یادمان باشد که معرفی روستای متکازین و به فرموده ی حضرت آیت الله جباری (ره) «جبل النور» نیاز به دقت و ظرافت خاص دارد .
    ۳ – توجه به این نکته ضروری است . که هدف وب نویسان متکازینی نباید معطوف به این باشد که متکازین را برای متکازینی ها معرفی نمایند .بلکه معرفی روستا برای کسانی است که از خود می پرسند که آخر این متکازین کجاست ؟و چرا به آن گاهی اوقات جبل النور می گویند ؟ هدف ما باید پاسخ به این چرایی ها باشد .
    ۴ – نکته دیگراینکه هدف اینجانب معرفی انوار درخشان علمی و فرهنگی و مذهبی روستاست تا به حق برای دیگران ثابت شود که واقعا جبل النور است ، نه یک ادعا .
    ۵ – نکته پایانی اینکه بزرگان روستا و مفاخر آن را به کوچکی نام نبریم به مثل معروف در متکازین «خانه دله بائورن گال دسته مردم هم گوننه که هسته »
    درپایان برای همه جبل النوری ها و متکازینی ها سلامتی و طول عمر با عزت را آرزومندم .اردتمند: محبّ الصّابر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *