پیام تشکر امام جمعه محترم نقنه و رونمایی از کتاب سیدمازندرانی در خرمشهر

پیام تشکر امام جمعه محترم نقنه و رونمایی از کتاب سیدمازندرانی در خرمشهر

بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَهُ الْمَوْتِ وَ نَبْلُوکُمْ بِالشَّرِّ وَ الْخَیْرِ فِتْنَهً وَ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ
هر کسی چشنده مرگ است و ما شما را [ چنانکه سزاوار است ] به نوعی خیر و شر [ که تهیدستی ، ثروت ، سلامت ، بیماری ، امنیت و بلاست ] آزمایش می کنیم ، و به سوی ما بازگردانده می شوید.
بدینوسیله از تمام عزیزان و سرورانی که در این مدت با بیت میر امینی ابراز همدردی نموده اند تشکر و قدردانی می کنم ، بویژه بیوت مراجع خصوصا بیت مرجعیت عراق حضرت آیت الله سید ریاض حکیم و همچنین از نماینده محترم ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام نکونام و ریاست محترم شئرای سیاست گذاری ائمه جمعه استان حجت الاسلام احمدی کمال تشکر را دارم.
و من الله توفیق
سید محمد میر امینی
منبع : وبلاگ امامت جمعه شهر نقنه

Seyed-Mazandari-Aytollah-jabbari-ketabسایت دفتر نشر مرحوم آیت الله جباری از رونمایی کتاب در خرمشهر خبر دادند :

“در مراسم دوازدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور مسئولین کشوری و استانی ، فرماندهان و سرداران ۸ سال دفاع مقدس ، معاونت فرهنگی نیروی زمینی سپاه سردار نجات ، فرماندهی محترم سپاه کربلا سردار بابایی ، معاونت محترم سیاسی استانداری مازندران و جمعی از خانواده های شهدا شاخص استان ، کتاب سید مازندرانی ۷۰ سال خاطرات شفاهی انقلاب و دفاع مقدس حضرت آیت الله جباری (ره) نماینده فقید مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر رونمایی شد.
این کتاب محصول سال ۱۳۹۳ در قطع وزیری، با جلد گالینگور، در ۴۶۲ صفحه توسط نشر فاتحان تهران و مدیریت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بسیج سپاه کربلا به چاپ رسیده که به عنوان اولین کتاب تاریخ شفاهی در حوزه روحانیت استان مازندران محسوب می شود.”

 

به اطلاع هم محلی های گرامی می رسانم حتما این کتاب را مطالعه کنند ، حقیر در یک روز کل کتاب را مطالعه کردم. کتاب بسیار جالبی است . با خواندن این کتاب بیشتر پی به پاکی و صداقت مرحوم آیت الله می بریم .

ان شالله خداوند روح این عزیز را با اولیاالله محشور نماید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *