فعالیت های امام جمعه چناران و بهشهر و دانلود واژگان تبری

فعالیت های امام جمعه چناران و بهشهر و دانلود واژگان تبری

دیدار های امروز امام جمعه محترم بهشهر به گزارش دفتر امام جمعه بهشهر:

اهدا سند زمینهای بنیاد علوی توسط امام جمعه بهشهر

IMG_0006-300x169
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بهشهر صبح امروز ریاست بنیاد مستضعفان شهرستان بهشهر جناب آقای رستم زاده به همراه تعدادی از مومنان با امام جمعه شهرستان بهشهر در دفتر ایشان دیدار کردند
حجت الاسلام والمسلمین جباری در این دیدار بیان داشتند در نظام جمهوری اسلامی باید خداوند را شاکر بود، امام راحل عظیم الشان و رهبری، همه ی توجه شان به مردم و خدمت به مردم بوده است.
ایشان همچنین از عنایت مسئولان بخصوص بنیاد مستضعفان که در یاری رساندن به اقشار کم درآمد جامعه کمک و یاری می رسانند قدردانی کردند. در ادامه سندهای بنیاد علوی که به همت بنیاد مستضعفان تهیه شده بود توسط امام جمعه شهرستان بهشهر به صاحبان آنها اهدا گردید.

 

دیدار اعضا محترم ستاد فاطمیه شهرستان با امام جمعه بهشهر

IMG_0008-620x330
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بهشهر اعضای محترم ستاد فاطمیه شهرستان بهشهر صبح امروز جهت هماهنگی و برنامه ریزی مراسم دسته روی فاطمیه دوم و همچنین مراسم سال تحویل در مزار شهدای بهشهت فاطمه (سارو) با امام جمعه بهشهر دیدار و گفتگو کردند.

 

گزارش نهاد اماممت جمعه چناران از بدرقه کاروان راهیان نور توسط امام جمعه محبوب :

1000-108-13-BigPic2-15255

“امام جمعه محترم چناران بابیان این مطلب در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان چناران با حضور، فرماندارمحترم ، وجمعی ازمسئولین درسپاه ناحیه چناران اظهار کرد: ایثار و شهادت امتیاز بالایی است است و خداوند اجر عظیمی را برای مجاهدان درنظر گرفته است. طوری که حدود یک سوم آیات قرآن به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استقامت و مجاهدت در راه خداوند است.
وی با اشاره به داستان هابیل و قابیل در قرآن افزود: همیشه دشمن بیرونی نیست و گاهی دشمن از بین خودمان می باشد و ممکن است از دو برادر که هردو فرزندان حضرت آدم بودند یکی از آنها به ناحق توسط برادر دیگر کشته شود در زمان جنگ نیز کسانی بودند که می گفتند جنگ بین ایران و عراق جنگ بین دو کشور اسلامی است و آن را صحیح نمی دانستند. …”  ادامه در وبلاگ مربوطه

 

وبلاگ سید متکازینی در حرکتی جالب و قابل تقدیر برخی وازگان مازرونی را نوشتند که حتما دانلود کنید .

دانلود واژگان تبری به گویش متکازین(۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *