سفر وزیر به بهشهر ، اهدا زمین به نیت شهیدخلیلی و افتتاح کلانتری

سفر وزیر به بهشهر ، اهدا زمین به نیت شهیدخلیلی و افتتاح کلانتری

وب مقدم تصاویر سفر وزیر محترم بهداشت به بهشهر را منتشر کردند .

IMG_2028

ادامه تصاویر در وب مربوطه

از برادر گرامی سید ابوالفضل مقدم خواهشمندیم مطالبی که بروز می کنند فقط مختص به عکس یا پوستر نباشد و چند خطی هم توضیحات بنویسند تا علاقمندان بیشتر در جریان اخبار باشند .

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بهشهر حجت الاسلام و المسلمین جباری همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر در مراسم افتتاحیه ساختمان کلانتری ۱۱ هفت تیر این شهرستان که با حضور مسئولان و نماینده محترم مجلس و فرماندار محترم برگزار شده بود شرکت کردند.
امام جمعه بهشهر ضمن خیر مقدم به همه مسئولان ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفتند و از حضور پر شور و شکوه مردم بزرگوار ایران اسلامی ، استان مازندران و شهرستان بهشهر تقدیر و تشکر کردند
امام جمعه بهشهر نقش نیروی انتظامی را در برقراری امنیت و آسایش ضروری خواندند و از همه دست اندکاران که به هر نحو در ساخت این مجموعه عظیم کمک کردند، از فرماندهی محترم شهرستان جناب سرهنگ جعفری و همکاران محترمشان تقدیر و تشکر کردند.
در این مراسم از چند تن از پرسنل نمونه نیروی انتظامی قدردانی شد.

وب سایت پایگاه متکازین با مطلبی از اهدای زمین  برای خدمات عمومی بروز کردند:

“حاج سید اسماعیل محمدی رئیس شورای اسلامی روستای متکازین در گفتگویی کوتاه با پایگاه اطلاع رسانی روستا ، از اهداء ۲۰۰۰ متر زمین توسط ورثه ی مرحوم حاج سید عبدالله خلیلی به نیت شهید گرانقدر سید جلال خلیلی خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای متکازین، حاج سید اسماعیل محمدی رئیس محترم شورای اسلامی روستای متکازین و عضو شورای اسلامی بخش یانسر با اشاره به خدمات و پشتیبانی مردم روستا از گذشته تا به امروز از همه کسانی که برای آبادانی روستای آبا و اجدادی خود تلاش نمودند تشکر و قدردانی کرد .
حاج سید اسماعیل محمدی بیان داشت: زمین اهدایی به مقدار ۲۰۰۰ متر است که متعلق به ورثه ی مرحوم حاج سید عبدالله خلیلی برای خدمات عمومی به شورای اسلامی روستا اهداء گردیده است.
رئیس شورای اسلامی روستای متکازین ادامه داد : این زمین به نیت شهید گرانقدر روستا سید جلال خلیلی و برای کارها و خدمات عام المنفعه به روستائیان عزیز به شورای اسلامی واگذار شده است.
حاج سید اسماعیل محمدی در پایان گفت: همه ما برای حفظ و نگهداری این سنت حسنه مسئولیم ، همه ما باید در کنار هم روستایی آباد را تجربه کنیم.”

خداوند اموات وابسته به این شهید والامقام را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد .

2 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *