قدر دوران پس از انقلاب را بدانیم و یاد دهه فجر ، امام و شهدا را زنده نگهداریم.

قدر دوران پس از انقلاب را بدانیم و یاد دهه فجر ، امام و شهدا را زنده نگهداریم.

حجت الاسلام ‘ سیدعربعلی جباری ‘ روز یکشنبه در دیدار مسوولین ادارات شهرستان با وی که به مناسبت اولین روز دهه مبارک فجر انجام شد ، افزود : مردم توقع دارند با گذشت سال های از پیروزی انقلاب اسلامی طعم شیرین خدمت را توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی بچشند .
وی با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ، بر برگزاری هر چه باشکوهتر جشن های این دهه تاکید کرد و اظهار داشت : باید این ایام را غنیمت بدانیم و در آیین های این ایام شرکت کنیم زیرا شرکت در این مراسم یکی از بالاترین مصادیق عبادت و بندگی خداست.
جباری افزود : توصیه رهبر انقلاب به همگان این است که در خط اصلی انقلاب باشند و دولتمردان باید این نکته مهم را رعایت کنند و به چپ و راست هم کاری نداشته باشند.
وی ادامه داد : در دوران ستمشاهی، افرادی فاسد برای مردم حکومت می کردند و باید قدر دوران پس از انقلاب را بدانیم و بر ما واجب است یاد امام و شهدا و کسانی که خون خود را در راه آزادی و جمهوری اسلامی فدا کردند، زنده نگهداریم.
امام جمعه بهشهر گفت : اقتدار امروز را مدیون رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم و در ۲۲ بهمن امسال همچون سالیان گذشته شاهد همبستگی مردم با نظام اسلامی و اعلام انزجار آنان از توطئه های آمریکا خواهیم بود.”ایرنا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *