آغاز به کارنهضت ثبت خاطرات والدین شهدا در بخش یانسر

آغاز به کارنهضت ثبت خاطرات والدین شهدا در بخش یانسر

ثبت خاطرات والدین شهدا

آقای حسین نجفی بخشدار یانسر از نهضت ثبت خاطرات والدین شهدا با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج و گروه های مردمی خبر داد و افزود :باتوجه به دیدار ۱۷خانواده گرانقدر شهدا در ۵ ماهه خدمت خود که با حضور فرماندهی۰۶،نیروی انتظامی و معتمدین بخش یانسرانجام پذیرفت ما را بر آن داشت تاخاطرات والدین شهدایی که به دلیل کهولت سن دچار مشکلات جسمی شده اند را در طرحی بنام ثبت خاطرات والدین شهدا عملیاتی نمائیم .
نجفی خاطر نشان کرد:البته جمع آوری ،ثبت وبهره مندی از فرمایشات و سخنان شهدا در وصایای ایشان از اقداماتی است که قطعا در دست اقدام و اجرائی شدن است و لذا هدف اصلی این طرح اهدای هویت انقلابی و خود باوری خصوصا با مخاطب و جامعه هدف نسل چهارم است .
وی همچنین گفت: نظر به آسیب شناسی منطقه تلاش گردید تا از ظرفیت دیدارهای خانواده معظم شهدا به لحاظ شکلی و محتوائی حداکثر بهره مندی صورت پذیرد به طوری که بعضا اختلافاتی در روستاها باعث هدررفتن و بی اثر شدن اراده های سازندگی و مدیریت توسعه در بخش گردیده بود که هر یک از دیدارهای فوق تلاش شد تا شرایط بهتری در روستاها بوجود آید .
بخشدار یانسر در باره اثر گذاری این دیدارها گفت:هر یک از این دیدارها و طرح دغدغه ها و مسائل در محضر بزرگان و محفل شهدا اثر گذاری خوبی در شرایط روستا داشته است.
نجفی نصایح بزرگان را در این امر بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود:نصایح گوهران ذیقیمت وابسته به بیت شهدا نیز باعث دلگرمی ما مسئولین و قوت قلب در مسیر اقدامات وحدت آفرین گردید .
وی حضور حضرت حجت الاسلام عربعلی جباری امام جمعه بهشهر در بخش یانسر در ایام ابتدائی احراز سنگر نماز جمعه و دغدغه دیدارهای منظم از خانواده های شهدا را دو چندان در تداوم این دیدارها دانست وگفت :ایشان در ایراد سخنانی در جمع وابستگان به شهدا و اهالی متدین مرکز بخش ،رسیدگی به دغدغه های این قشر از جامعه و کسب فیض از محفل شهدا را عامل مهم در تقویت روحیه مدیریت جهادی و تداوم ارزشها دانستند .
بخشدار یانسر در ادامه یکی دیگر از عملکردهای بخشداری را حمایت و پشتیبانی از اردوهای جهادی و دانشجویی مهمان در منطقه اعلام کرد و افزود :این اردوها و تجمعات جهادیون که با استعداد ۱۵۰ نفری دانشجویان همراه بوده اقداماتی در زمینه فرهنگی،عمرانی ،بهداشتی و خدمات مشاوره ای و البته کلاسهای متعدد اقتصاد مقاومتی و حرفه اموزی و همچنین اشتغال مولود و زودبازده صورت گرفته که مقدار تقریبی بیش از ۸روستا را پوشش داده است و این اردوها اقدامات چشمگیری در زمینه برگزاری یادواره شهدا و آسیب شناسی های مختلفی بوده است.(منبع : بهشهر نیوز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *