اولین برف پاییزی در بخش یانه سر و روستای متکازین

اولین برف پاییزی در بخش یانه سر و روستای متکازین

حسین نجفی بخشدار یانه سر (فرزند شهید نجفی)از بارش اولین برف پاییزی در بخش یانه سر بهشهر خبر داد و گفت:سرمای پس از بارش برف را بر روی زمین تثبیت کرده است  اما راه های مواصلاتی و شریان های اصلی بازگشایی شده است.
وی ادامه داد : جهت مدیریت بحران احتمالی در این بخش با برگزاری جلسه با دهیاران و اعضای شورای محل ، ستاد بحران در هر کدام از روستاها برگزار شد که در حال حاضر از پنجاه و چهار روستای بخش یانه سر در ۳۴ روستا که دارای دهیاری می باشند ستاد مدیریت بحران تشکیل شد.

بخشدار یانه سر درباره ی کمبودهای این بخش افزود : نگرانی ما در حال حاضر قطع شدن کانال های ارتباطی تلفن و ,تلفن همراه است که متاسفانه در روزهای معمولی سال هم این مشکلات را داریم اما نگرانی دیگری در حال حاضر وجود ندارد و برق و آب در دسترس مردم این منطقه می باشد.

حسین نجفی اضافه کرد: امسال نسبت به سال گذشته حضور خانواده ها در منطقه بیشتر بوده به طور مثال در روستای ازرک سال گذشته ۳۰ خانوار حضور داشتند که امسال حدود ۹۰ خانوار حضور دارند و دلیل آن هم وقوع برخی سرقت ها و ساخت و سازهای جدید در منطقه است.

بخشدار و نیروهای بخشداری به اتفاق خانواده های خود در منطقه حضور میدانی دارند تا در صورت وقوع حادثه بتوانند سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.tooska

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *