سالروز تاسیس سپاه پاسداران … هدفمندی یارانه ها

سالروز تاسیس سپاه پاسداران … هدفمندی یارانه ها

سایت آیت الله جباری در تازه ترین مطلب بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران نوشتند :

sepahدوم اردیبشهت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گرامی باد.
حضرت امام خمینی (ره) : من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم بر نمی گردد.ای کاش من هم یک پاسدار بودم.سپاه نور چشم من است. اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
حضرت امام خامنه ای (س) : عقیده من بر این است که تنها نیرویی که قادر است از انقلاب اسلامی ، انقلابى دفاع کند، فقط سپاه است.اگر ما سپاه را نداشته باشیم و یا ضعیفش داشته باشیم،قادر نخواهیم بود از انقلاب دفاع کنیم.
جهت شادی روح شهدای پاسدار صلوات

وبلاگ نهاد امامت جمعه چناران نیز سخنان اخیر حجه الاسلام تاجی را در مورد مرحله دوم هدفمندی یارانه نوشتند که می خوانیم :

امام جمعه چناران:همه دستگاه‌هادولت را در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها کمک کنند
حجت الاسلام مظفر تاجی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هدفمندی یارانه‌‌ها در کشور به یک خواست عمومی تبدیل شده است چون اقتصاد بیمارایران هرچه جلوترمی رود با تزریق یارانه به بدنه آن نه اینکه شفا نمی گیرد بلکه هر روز بیمارتر و علیل‌تر می‌شود لذا باید با حساسیت و دوراندیشی گام به گام اجرا شود و برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی راهی جز سامان دادن یارانه ها نیست.
تاجی با اشاره به پایان ثبت نام جهت اخذ یارانه و همچنین انصراف تعدادزیادی از هموطنان از دریافت یارانه گفت: اولین انتظار مردم این است که این یارانه ها که مبلغ قابل توجهی هم هست جهت خدمات دهی برای جامعه استفاده شود.وی ادامه داد: اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم اولین اولویت ،کمک به درمان وسلامت مردم است که امروزبخش عظیمی ازسرمایه بیماران مخصوصابیماران خاص صرف اموردرمانی می شود.
وی افزود: اولویت بعدی کمک به بخش تولیداست که دراثرفشارتحریمهابسیارآسیب دیدومتاسفانه درمرحله اول طرح هدفمندی که قرار بود بسته های حمایتی به بخش تولید داده شود این امرمحقق نشد.
امام جمعه چناران بیان داشت: اولویت بعدی مساله اشتغال، مسکن وازدواج جوانان است که باید به آن توجه بیشترشود که امروز جامعه و خانواده ها از بیکاری جوانان رنج می برند و در نهایت در سال اقتصاد و فرهنگ، دولت نباید از بخش فرهنگ جامعه غافل باشد.حجت الاسلام تاجی تاکید کرد: انتظا ربه حق مردم از دولت این است که بخشی ازاین مبلغ برای رشد فرهنگی جامعه اختصاص داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *