پیام تسلیت شخصیت های کشوری و لشکری در پی ارتحال حجه الاسلام رضایی رییس فقید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران

پیام تسلیت شخصیت های کشوری و لشکری در پی ارتحال حجه الاسلام رضایی رییس فقید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران

[highlight] [/highlight] ? #پیام_تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده محترم ولی فقیه در مازندران، در پی درگذشت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان

بسم الله الرحمن الرحیم
? انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت روحانی وارسته و متعهد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای سید عبدالعلی رضایی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.
بی گمان خدمات ارزشمند آن خادم بی ادعای سنگر امنیت و معنویت که در اوج تواضع، اخلاص و آزادگی مجاهدت‌های فراوانی داشت، از اذهان محو نخواهد شد.
اینجانب ضمن تسلیت فقدان اندوهبار آن روحانی اخلاق مدارو مردمی به همکاران گرامی و تلاشگران صادق و امین نیروی انتظامی بویژه فرماندهی پر تلاش انتظامی مازندران و نیز خانواده گرانقدر و بستگان ایشان و مردم ولایتمدارو انقلابی شهرستان بهشهر، علو درجات و مغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
۹۹/۰۱/۱۱

 

? #پیام_تسلیت فرمانده محترم ناجا در پی درگذشت رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران

سردار اشتری فرمانده ناجا در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین رضایی ،رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران، را به خانواده آن مرحوم و کلیه کارکنان ناجا تسلیت گفت و علو درجات را از درگاه خداوند منان برای وی خواستار شد.

 

? #پیام_تسلیت سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده محترم انتظامی مازندران ، درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالعلی رضایی

▪️ انالله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت روحانی جلیل القدر و عالم برجسته، “حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالعلی رضایی” که عمری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر پاسداری از امنیت، حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی سپری کرد، موجب تاثر و تالم خاطر همگان شد.

اینجانب درگذشت این عالم ربانی را به جامعه روحانیت، همکاران و کلیه کارکنان مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان، تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن روحانی فقید از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

? #پیام_تسلیت فرمانده محترم انتظامی بهشهر

▪️ انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت ناباورانه روحانی جلیل القدر ؛ عالم وارسته مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (رییس عقیدتی سیاسی‌ فرماندهی انتظامی استان مازندران) موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
بی شک روح بلند این عالم وارسته نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همکاران تسلیت عرض نموده واز خداوند مهربان برای آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم.

سرهنگ ابراهیم شجاعی
فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر

 

‍ ? #پیام_تسلیت امام جمعه محترم بهشهر

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

◾️إذا ماتَ العالِمُ ثُلِمَ فِی الإسلامِ ثُلمَهٌ لایَسُدُّها شَیءٌ إلى یَومِ القِیامَهِ

▪️ خبر رحلت ناگهانی روحانی فاضل و پارسا، الگوی اخلاق و معرفت؛ جناب حجت الاسلام والمسلمین “سید عبدالعلی رضایی” که عمری در راه خدمت به اسلام و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های دینی سپری کرد، اندوه سنگینی را بر دل‌مان نشاند و جمع فامیلان، دوستان و همکارانش را در غم از دست دادنش عزادار ساخت.
◾️فقدان آن فقیه سعید ثلمه‌ای برای سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بود. اکنون آن روح وارسته با کارنامه‌ای سرشار از خدمت به اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام به ساحل آرام نزد پروردگار مقتدر پیوسته و ان شاالله از حقیقت «لا خوف علیهم و لا هم یحزنون»برخوردار می‌گردد

◾️ حجت الاسلام رضایی از طلاب متواضع، فروتن، خوشنام و مهربانی بودند که دروس حوزوی را نزد اساتیدی چون حضرت آیت الله مجتهدی (رضوان الله تعالی علیه) آموخت و به دلیل تواضع و ادب، چنان علاقه ای استاد به ایشان داشتند که به زادگاهشان روستای متکازین آمدند و ایشان را مورد تفقد ویژه خودشان قرار دادند.

◾️درگذشت این عالم روحانی را در راس به فرماندهی معظم کل قوا  امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و خانواده داغمندشان مخصوصا پدر، مادر، همسر، دختران، برادران و خواهران ایشان، جامعه روحانیت، اهالی محترم روستای عالم پرور و شهید پرور روستای متکازین و مردم قدرشناس شهرستان بهشهر، سردار میرفیضی ریاست محترم نیروی انتظامی استان مازندران و سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و همه سبزپوشان ناجا تسلیت گفته، برای آن روحانی فقید علو درجات از درگاه خداوند متعال و برای بازماندگان صبر جمیل را خواهانم.

?الاحقر سید عربعلی جباری
?امام جمعه شهرستان بهشهر

 

? #پیام_تسلیت فرمانده محترم بسیج متکازین

▪️« انا لله و انا الیه راجعون »
▪️ رحلت روحانی وارسته حجه الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی ، رئیس فقید عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران را تسلیت می گویم .
مرحوم عمرشان را چه در مسئولیت قبلی (مسئول صیانت شرعی سازمان حفاظت اطلاعات ناجا) و چه در همه مسولیت های خطیری که مشغول بودند در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر پاسداری از امنیت، حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی سپری کردند .
از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم، غفران و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان، صبر و أجر مسألت دارم.س

سیدقاسم امینی

فرمانده پایگاه بسیج شهدای متکازین

 

 

? #پیام_تسلیت حجت الاسلام و المسلمین تاجی امام جمعه محترم شهرستان چناران در پی رحلت عالم فاضل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی – رحمت الله علیه

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
قال علی – علیه السلام – العالم حی و إن کان میتا
امام علی علیه السلام فرمود : عالم زنده است اگرچه مرده باشد

یاران چه غریبانه رفتند از این خانه
هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه

بشکسته سبوهامان خون است به دل هامان
فریاد و فغان دارد دُردی کش میخانه

ای وای که یارانم گل های بهارانم
رفتند از این خانه رفتند غریبانه

باقلبی آکنده از اندوه و دردِ بی پایان رحلت جانگداز و جانسوز صدیق ارجمند و دوست قدیمی دوران طلبگی و هم حُجره ای عزیزم، شاگرد مکتب اهل بیت عصمت و طهارت – علیهم السلام – سلاله الاطیاب، عالم فاضل، باصفا، متواضع، باتقوی، مجاهد انقلابی، یاور انقلاب و رهبری، خدوم اسلام، سرباز ولایت مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سردار حاج سید عبدالعلی رضایی –  رحمت الله علیه – ریاست فقید عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران را به محضر نورانی حضرت ولیعصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – نایب بر حقش ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای – مدظله العالی – جامعه معزز روحانیت مازندران و متکازین فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان مازندران و مردم مومن و متدین روستای متکازین باالاخص به پدر و مادر و همسر و فرزندان داغدیده اش تسلیت عرض می نمایم.

زندگی سراسر پاک و باصفای این عالم فاضل و بی ادعا و خدمات ارزشمند ایشان به اسلام، انقلاب اسلامی و مردم انقلابی، از تلاشهای علمی و کسب فیض از محضر اساتیدی هم چون مرحوم حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی ورسیدن به مراتب علمی و حضور در خطوط مقدم جبهه در طول هشت سال دفاع مقدس، مخصوصا خدمت فرهنگی به سبز پوشان عرصه امنیت کشور در راستای تامین بهترین نعمت یعنی امنیت برای مردم خوب ایران اسلامی همه و همه مصداق این آیه نورانی قرآن، وَالسَّلَامُ عَلَیَّ یَوْمَ وُلِدتُّ وَیَوْمَ أَمُوتُ وَیَوْمَ أُبْعَثُ حَیًّا ﻭ ﺳﻠﺎم ﺑﺮ ﻣﻦ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﺪم ، ﻭ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﻣﻰ  ﻣﻴﺮم ، ﻭ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺮﺍﻧﮕﻴﺨﺘﻪ ﻣﻰ  ﺷﻮم .(سوره مریم آیه ٣٣) قرار می گیرد که حقا باید گفت: عاش سعیدا و مات سعیدا جاودانه زندگی کرد و سعادتمندانه به اجداد طاهرینش پیوست.

گرچه جامعه اسلامی مدیری خدمتگزار و نیروی مقتدر انتظامی فرماندهی عالم، شجاع و بصیر را از دست داد اما با تسلیم در برابر مشیت الهی، از خداوند قادر متعال رحمت و رضوان را برای آن عزیز سفر کرده وصبر و اجر را برای بازماندگان آرزو می کنم.

اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً
مظفر تاجی _ امام جمعه شهرستان چناران

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم مجاهدوروحانی متقی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی(ره) رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران موجب تاسف وتاثر فراوان گردید.بدون تردید رحلت این روحانی ارزشمند وپرتلاش که عمر خویش را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی واعتلای آرمانهان های مقدس آن نموده است ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود .
باتسلیم و تعظیم در برابر مشیت الهی، فقدان این سرباز با اخلاص سنگر ولایت را به محضر شریف امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا ، جامعه معظم روحانیت ،مجموعه سبزجامگان نیروی انتظامی وتمامی وابستگان ودوستان بویژه خانواده سوگوار ایشان تسلیت عرض می نمایم.
علو درجات این روحانی اندیشمند ونیزصبر واجر شایسته برای بازماندگان را ازدرگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.
آمل.:میرامین امینی و فرزندان
۱۲فروردین ۹۹

 

? #پیام_تسلیت دهیار محترم روستا

▪️ انا لله وانا الیه راجعون
کسی کو نکو نام بمیرد همی
ز مرگش تأسف خورد عالمی
??????
با اندوه فراوان ،خبر ارتحال ملکوتی و ناگهانی حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالعلی رضایی ،رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران، بسیار ناباورانه بود.
این روحانی اندیشمند و فعال عمر بابرکتش را در خدمت و تلاش برای تبلیغ دین و نظام اسلام و مردم سپری کرد.علی رقم دعاها و قرائت قرآن از سوی ارادتمندان و مردم مؤمن، جهت شفای این بزرگ مرد ، تقدیر بر این شد که ایشان نیز آسمانی شده و به لقاء حق بشتابد..در حالیکه هنوز در شوک از دست دادن دیگر عزیزان بالاخص عالم ربانی حجت الاسلام حاج آقا فلاحی ( ره) بوده و هستیم.
این مصیبت بزرگ را به جامعه روحانیت و نیروهای انتظامی و مردم ولایتمدار استان مازندران و شهرستان بهشهر و بویژه اهالی عالم پرور روستای متکازین و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم.
از خدای بزرگ غفران الهی برای آن عزیز سفر کرده و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم.

الاحقر سید محمد تقی حسینی
دهیار روستای متکازین

▪️ انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر و فاضل مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (رییس عقیدتی سیاسی‌ فرماندهی انتظامی استان مازندران) باعث غم و انده فراوان هم محلی های محترم شده است.
خدمات ارزنده این روحانی بزرگوار در زمینه های مختلف موجب اعتلای فرهنگ اسلام ، قرآن و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان ، خویشاوندان و متکازینی های بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن عزیز سفرکرده رحمت ، غفران و هم نشینی با اولیای خداوند و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

《هیات امنای مسجد جامع روستای متکازین》

 

? #پیام_تسلیت
بسم الله الرحمن الرحیم، انا لله واناالیه راجعون، محضر مبارک امام جمعه محترم شهرستان بهشهرحضرت حجت السلام والمسلمین حاج سیدعربعلی جباری حفطه الله لنصرالاسلام رحلت روحانی بااخلاص سیدجلیل القدر و دلسوز و محبوب القلوب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعبدالعلی رضایی اعلی اله مقدمه ریاست عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ما زندران موجب اندوه و تاسف فراوان گردید فقدان آن بزرگوارکه از جایگاه معنوی والایی برخوردار بوده است، این ضایعه بزرگ رابه محصرامام زمان عج تعالی فرجه الشریف و مقام عظیم ولایت و مرجعیت امام خامنه ای ادام الله ظله ،به حصرتعالی، و طلاب و فضلای آستان مازندران، علی الخصوص شهرستان بهشهر همه اقوام وفامیلان مردم ولایی روستای عالم پروروشهید پرورمتکازین به ویژه بیت ایشان تسلیت وازدرگاه خداوند منان برای آن فقید سعید علودرجات وبرای بستگان مسئلت دارم، ضمنا حضرت آیت الله حسینی مازندرانی درعیادت مرحوم حاج سیدمحمدکاطم باقری اخوی حضرت آیت الله جباری رضوان الله تعالی علیه رفته بودند با کلام شیوایش گفته بود وقتی به من خبردادندکه حجت الاسلام حاج عبدالعلی رضایی بیمارشداشک از چشمان جاری شد، العبداقل طلاب، حسینی بهشهری مشهدالرصاعلیه السلام امام جماعت مجتمع امام رضا علیه السلام

 

انا لله و انا الیه راجعون
با اندوه فراوان خبر ارتحال ملکوتی و ناگهانی حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران بسیار ناباورانه و ناگوار بود این مصیبت بزرگ را به جامعه روحانیت و نیروهای انتظامی و مردم ولایت مدار استان مازندران و شهرستان بهشهر به ویژه به اهالی عالم پرور روستای متکازین و به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم . حاج سید حسین باقری متکازینی

 

?? #پیام_تسلیت دیگر عزیزان

بسم‌الله الرحمن الرحیم.
انا لله و انا الیه راجعون.
خبر درگذشت حجه الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالعلی رضایی، از شاگردان برجسته مرحوم مجتهدی تهرانی و از روحانیون برجسته نیروی انتظامی مایه تاسف و اندوه همه دوستان گردید، مصیبت وارده را به بیت شریف و خاندان بزرگوارشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسألت مینمایم.
?سیدضیاءالدین جباری

???
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند
ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست
این مصیبت جانگداز را به خانواده ایشان و بستگان و وابستگان تسلیت عرض میکنم.
و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم.
?سید داود حسینی پایگاه بسیج مسجد امام حسین ع حوزه ۳۵۷ ولی عصر شهر ری ( نماینده نیروی انتظامی شهرری در امر به معروف)

????

بسم الله الرحمن الرحیم
انا‌لله و انا الیه راجعون
درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالعلی رضائی ، رئیس عقیدتی , سیاسی نیروی انتظامی مازندران ,انسانی وارسته، خدوم، متدین وانقلابی، موجب تاثر و تالم گردید.
آن فقید سعیداز مدیران برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که خدمات شایانی در طول دوره خدمت خویش در جایگاه‌های مختلف، به کشور نمودند و کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار نهادند.
به خاندان مکرم و بازماندگان ایشان صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند برای آنان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.
?حاج محمدجعفر شفایی

???

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ * الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعون

درگذشت پسر عمه عزیزمان عالم روحانی ?(حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی ) ? چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به،خانواده محترم رضایی و عزیزان به سوگ نشسته صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.
خداوند آن فقید سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش کند و بازماندگان و سوگواران را به پاداش صبر جمیل شان به اجری جزیل پاداش دهد.
? سید محمد طاهر طاهری
?????
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت فامیل عزیز حجت الاسلام والمسلمین رضایی، روحانی خدوم و مردمی را تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانم .
?سید عیسی کریمی
???

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
ارتحال جانسوز حضرت حجت السلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (ره) ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران را به جامعه روحانیت و سبز پوشان عرضه نظم و امنیت و خانواده محترم و معزز خصوصا برادر بزرگوارشان سروان سیداسحاق رضایی ریاست محترم حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر و همه دلسوختگان و مردم مهربان خطه هزارجریب خصوصا اهالی بزرگوار روستای خوشنام و عالم پرور متکازین تسلیت عرض مینمایم.
روح بلند و عرشی این عالم عامل به پیشگاه حضرت حق مقرب بوده و یاد و نام ایشان در دلهایمان نقش بسته است .
تواضع و فروتنی ایشان در جمع پرسنل خدوم و زحمت کش ناجا بی حد و بی نهایت بود و عدالت محور و ولایی و تلاش مظاعف و شبانه روزی در تعالی رفتار با مراجعان و حفظ حقوق شهروندان از دغدغه های مهم و توصیه های مکرر ایشان بود .
درگذشت ناگهانی حضرت حجت السلام والمسلمین دکتر حاج سید عبدالعلی رضایی (ره) غم و اندوهی فراوان ایجاد و باعث تاسف و تاثر یکایک کارکنان ناجا و دوستداران ایشان گردید.
از درگاه خداوند منان برای این عزیز تازه سفر کرده علو درجات و همچنین صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.
? علی گرائیلی (رئیس کلانتری ۱۲ بهشهر)

???

? #پیام‌های_تسلیت آیت الله حسینی مازندرانی و حجه الاسلام والمسلمین بابایی در پی ارتحال عالم ربانی مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین رضایی

? بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدهاشی ء الی یوم القیامه
با مزید تاسف وتاثرفراوان،خبر ارتحال عالم ربانی ، روحانی مجاهد ، خدمتگزارملت ونظام ، عموی عزیزمان ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالعلی رضایی را دریافت کرده ایم.
ایشان عمرپربرکت خودرا جهت تعلیم و تعلم، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درسازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سپری کردند،و ضمن رسیدن به کمالات معنوی ،ازترویج و تدریس علوم اهل بیت علیهم السلام دریغ نورزیدندودرآخربه ندای ملکوتی لبیک گفته وبه ملکوت اعلی پیوستند.
اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان آن فقیدسعید، خصوصا والدین ، همسروفرزندان، برادران و خواهران داغدارشان و همچنین سازمان نیروی انتظامی ومردم شریف استان مازندران وشهرستان بهشهر و همه هم محلیهای عزیز و بزرگوار،علو درجات آنعالم وارسته را آرزو نموده از خداوند متعال مسالت داریم که ایشان را در زیرسایه رحمت و مغفرت خود در بهشت برین با اولیاء طاهرینش محشورکند و به بازماندگان او صبرجمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
۹۹/۰۱/۱۱
??
باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت روحانی جلیل القدر و عالم برجسته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالعلی رضایی متکازینی که عمر گرانبهای خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از ولی فقیه در سنگر مسئولیت عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) سپری کرد، موجب تاثر و تالم خاطر همگان شد ، اینجانب درگذشت نابهنگام این عالم ربانی را به جامعه روحانیت، همکاران و کلیه کارکنان مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات الهی را برای روح آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

?سیدمحمد بابایی
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر

 

?? #پیام_تسلیت دیگر عزیزان

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت روحانی فاضل جناب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی اندوه سنگینی را بر دلمان نشاند و همه اقوام را در غم از دست دادنش عزادار کرد.
اکنون آن روحانی وارسته با کارنامه‌ای سرشار از خدمت به اسلام و ائمه‌اطهار علیهم‌السلام به ساحل آرام نزد پروردگار مقتدر پیوسته و ان‌شاءالله از حقیقت «لا خوف علیهم و لا هم یحزنون» برخوردار می‌شود.
اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده داغدیده صمیمانه تسلیت عرض می کنم.
شادی روحش فاتحه مع الصلوات
? سید حسن (ابوالقاسم) کریمی

??
کل نفس ذائقه الموت
پسر دایی عزیزم!
چه زود بود پرکشیدنت و از بین مارفتنت!
چه داغی بردلمان گذاشتی!
خانواده ، فامیل ، دوستان ، همه وهمه
خصوصادایی وزن دایی عزیز، دارن به توفکرمیکنن. به خنده هایت، کارهایت، آن نگاه مهربان ومعصومانه ات، به خدمات گسترده ات درجامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ،به آن تواضعی که همیشه دروجودت نمایان بود،!
همه دارن افسوس میخورن ، برای تو. برای زودرفتنت. و باورش چه سخت است.!!
کاش میماندی وباماندنت ماشاهدغم واندوه فراوان همسرو بچه هایت ،برادران وخواهرانت وهمه فامیل وبستگان وهمشهریان وخصوصادایی و زن دایی عزیز نمیشدیم. همه این عزیزان دگرمثل قبل نخواهندبود.
نمیدانم وقتی مساجدی که شمابعنوان امام جماعت ومدیرفرهنگی،سالهای سال خدمت کردی، نمازگزارانش باشنیدن این خبرچه حالی میشوند.
بارالها ! صبری بزرگ به جمیع بازماندگان خصوصابه دایی وزندایی گرامی ،همسروفرزندان بزرگوار،برادران وخواهران داغدارایشان عطافرما.
بارالها ! به پاس این خدمات و تلاشهای بی وقفه ، وبه پاس محبت به خاندان عصمت وطهارت ، و تبلیغ دین کامل اسلام ناب محمدی، روح پسردائی عزیزمان ، جانبازسرافراز، روحانی ولایی وخدمتگزار، ریاست محترم عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظانی استان مازندران، یعنی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکترحاج سیدعبدالعلی رضایی رابا اولیاءالله وشهدای کربلامحشوربفرما.
آمین
?سیدعلی کریمی،امام جماعت معاونت فرهنگی واجتماعی بنیادشهیدوجانبازان وامورایثارگران
??

? انا لله و انا الیه راجعون ?
بسم الله الرحمن الرحیم
با نهایت تأسف و تأثر مصیبت وارده،رحلت روحانی وارسته مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (رییس عقیدتی سیاسی‌ فرماندهی انتظامی استان مازندران) را خدمت خانواده محترم مرحوم و اهالی محترم روستای متکازین تسلیت عرض مینماییم.
از خداوند مهربان برای آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می نماییم.
? (شورای اسلامی،دهیاری و پایگاه بسیج روستای پارم)
??

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
⚫مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.
⚫درگذشت عالم وارسته حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیندولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست
⚫درگذشت پسردایی عزیز و گرامی خودم را به خانواده محترم ایشان علی الخصوص دایی و زن دایی بزگوار خودم تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
?سید محمد زمان کریمی
??

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اِذا ماتَ العالِمٌ ثَلُمَ فِی الاسلامِ ثُلمَهً فِی الاسلامِ ثُلمَهً لا یَسُدُّها شَیءٌ
هنگامی که عالمی از دنیا رود شکافی در اسلام پدیدار می‌شود که هیچ چیز، آن را به هم نمی‌آورد

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت عالم ربانی، حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (رحمه الله علیه) را به هم محلیهای گرامی وخانواده ی مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‏نماییم. و از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم روح
مطهر و وارسته ایشان را با اولیاءالله و ائمه اطهار (علیهم السلام) محشور و به تمامی بازماندگان محترم صبر و اجر عنایت فرماید.
ان شاءالله
《صندوق قرض الحسنه ثامن الحجج(ع)متکازین》
??
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
العلماء باقون ما بقی الدهر
رحلت عالم خدوم سرباز جانباز انقلاب حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالعلی رضایی(ره) که سراسر زندگی نورانی خویش را تا آخرین لحظه حیات در راه خدمت به نظام و مردم و ترویج و گسترش معارف اسلامی صرف نمود را به محضر آقا امام زمان (عج) مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه و بخصوص بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نمایم.
?سید محمد جباری

 

? #پیام‌های_تسلیت امام جمعه محترم آبیک و حجج الاسلام حسینی و محمدی

◼بسم الله الرحمن الرحیم
▪️انا لله و انا الیه راجعون
✅و إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ

⚫ درگذشت تاسف برانگیز روحانی جلیل القدر، سرباز ولایت در سنگر امنیت و معنویت حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
? ایشان با سلوک علمی و اخلاقی خود، عمری را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسئولیت های مهمی خاصه در سنگر پاسداری از حریم ولایت ، ارزش های اسلامی و امنیت این مرز و بوم سپری کرد .
? اینجانب ضمن تسلیت فقدان اندوهبار آن روحانی خدوم به تلاشگران نیروی انتظامی ، خانواده گرانقدر و بستگان ایشان ، مردم ولایت مدار و انقلابی استان مازندران و ویژه اهالی روستای عالم پرور متکازین ، برای آن عالم وارسته رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسالت دارم.

? سید محمد حسینی میرامینی
امام جمعه شهرستان آبیک
???

بسم الله الرحمن الرحیم
کل النفس ذائقه الموت

خبر در گذشت ناگهانی سید جلیل‌القدر روحانی متواضع و دوست داشتنی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالعلی رضایی موجب تاسف فراوان گردید ایشان مدتها در حوزه‌های علمیه تهران و در مدارس مختلف کسب علم نمودند واز شاگردان برجسته ایت‌الله حسینی مازندرانی در حوزه علمیه فیلسوالدوله و ایت الله مرحوم ایروانی و در حوزه‌ی علمیه ایت الله مجتهدی از محضر مبارک ایت الله مجتهدی کسب علم نمودند وسالها در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خدمات فراوانی داشتند که بی شک این خدمات خالصانه ذخیره میگردد برای عالم قبر و قیامت
بنده این ضایعه اسف بار و ناگهانی را خدمت خانواده محترم و بیت شریف ایشان بلاخص پدر و مادر محترم ایشان و همه‌ی همکاران ارادتمندان ایشان عرض تسلیت و تعزیت دارم ان شاءالله خداوند روح این روحانی مخلص را اجداد طاهرینش محشور نماید و طلب غفران الهی را برای ان مرحوم از خدا وند متعال خواستارم
والسلام علیکم ورحمه‌الله
?سید عباس حسینی
??
بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی

ارتحال روحانی گرانقدر و معلم اخلاق حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندارن) موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.
درگذشت این عبدصالح خداوند را به محضر پدر و مادر و بیت ایشان وسایر بستگان و آشنایان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح پرفتوح آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
سید حسن محمدی-قم
?خانواده مرحوم سید حسین محمدی متکازینی

 

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقاکریمی الحسینی،امام جماعت مسجدجامع شیرگاه در پی در گذشت عالم ربانی حجت الاسلام حاج آقا رضایی:
???????
بسم ا لله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون
( ازمرگ عالم رخنه ای در اسلام وارد می شود که روز و شب اگر در گردش باشد آن را پر نمی کند.) پیامبراسلام” ص”

خبر ناگهانی و ناباورانه عروج آسمانی روحانی خدمتگذار و وارسته حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالعلی رضایی رئیس سیاسی عقیدتی نیروی انتظامی مازندران موجب تأثر وتألم عمیق گردید.
این روحانی محبوب و متواضع در طول عمرش منشأخدمات دینی و فرهنگی و اخلاقی فراوانی بوده و در مسئولیتهایش بسیار پرتلاش و خالصانه عمل نمود.
این مصیبت سنگین را محضر فرمانده کل قوا رهبری معظم انقلاب وجامعه روحانیت و نیروهای انتظامی و مردم مؤمن وانقلابی استان و اهالی عالم پرور متکازین و بیت شریفش تسلیت عرض می نمایم.
از خدای منان برای آن عالم فقید رحمت واسعه و برای بازماندگان داغدارش صبر وشکیبایی مسئلت می نمایم.

۱۲ فروردین ۱۳۹۹
سیدخضرالله کریمی الحسینی

 

#پیام_تسلیت سایر عزیزان

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ
إِذَا مَاتَ اَلْمُؤْمِنُ اَلْفَقِیهُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَهٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند
و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

•درگذشت پسر دایی عزیزمان، روحانی جلیل القدر ،سید عبدالعلی رضایی رابه خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای خانواده محترمشان و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.انشاءالله با اجداد طاهرینش محشور بشود•

?”از طرف حاج سیداحمد و سیدرحمت حسینی و خواهران”
???
سلام
در‌کمال تاسف باخبر شدیم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (ره) دار فانی را وداع گفت این ضایعه بزرگ را به خانواده‌ ارجمند ایشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده وبرای خانواده محترمشان صبر جمیل خواستارم
?(ازطرف سیدجبارحسینی ) از سمنان
???
▪️ انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر و فاضل مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (رییس عقیدتی سیاسی‌ فرماندهی انتظامی استان مازندران) باعث غم و انده فراوان هم محلی های محترم شده است.
خدمات ارزنده این روحانی بزرگوار در زمینه های مختلف موجب اعتلای فرهنگ اسلام ، قرآن و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان ، خویشاوندان و متکازینی های بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن عزیز سفرکرده رحمت ، غفران و هم نشینی با اولیای خداوند و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

?از طرف روحانیون، شورا،دهیاری و پایگاه مقاومت بسیج روستای غلامی

 

IMG_20200331_022558_032

پیام تسلیت بیت مرحوم سید زکریا حسینی

 

 

IMG_20200331_161529_720

پیام تسلیت مهندس بابازاده

 

هوالحی الذی لایموت
روح بزرگ سردار دکتر حاج سید عبدالعلی رضایی به گنجینه الهی بازگشت.
عروج عرشی و ملکوتی جانباز شیمیایی، سردار به یادگار مانده از فکه، سومار، دهلاوبه تا سردشت و حاج عمران جناب دکتر سید عبدالعلی رضایی،  که سبکبالانه آسمان عشق را در نوردید، سرانجام به ملکوت اعلی پرکشید.
هجرت مردی که در تواضع و فروتنی در نوع خود بی نظیر بود. شخصیت وارسته انقلابی، متدبن، مردمدار، و عاشق اهلبیت(ع)، از ایشان نام جاودانه به یادگار گذاست.
… اما افسوس که اجل مهلت نداد و ما را از نعمت حضورش محروم کرد. هرچند  رفتنش را نمی توان باور کرد.
صدای با صلابت او، هنوز در گوشمان طنین انداز است.
چهره خندان ایشان هرگز فراموشمان نخواهد شد.
ای مهاجر سرای باقی، چگونه توانستی آن همه خاطرات را در یک لحظه تمام کنی.
همه را می بینم اما جزء تو که خاطره ای شدی ماندگار برای قلب هایی که منتظرت هستند
گناه آسمانی که تورا به آغوش کشید و باخود برد را هرگز نخواهیم بخشید
تو میان بودنت و یادت ، یادت را برایمان گذاشتی و بودنت را افسانه ساختی.
روحت شاد ای عزیز سفرکرده

قم_ مضجع مقدس کریمه اهلبیت(س)/
نواده گان مرحوم حاج نوالله محمدی

 

هوالباقی ??
سلام عموی عزیز و بسیجی؛ حاج سید مختار رضایی و فرزندان بزرگوار
با نهایت تاسف و تاثر در گذشت فرزند گرامیتان (مسئول محترم عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی استان مازندران) را محضر جنابعالی، خانواده محترم رضایی، ‌کلیه بستگان سببی و نسبی تسلیت عرض نموده، روحشان شاد یادشان باقی، انشاءالله با ائمه اطهار(ص) و شهدای دشت کربلا محشور گردند، از خداوند متعال برای مرحوم تازه گذشته غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل راخواهان و خواستارم.
التماس دعا
ارادتمندشما حاج سیدهدایت حسینی

أللَّھُمَ صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

??????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *