ارتحال حجه الاسلام رضایی مسول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران + پیام های تسلیت

ارتحال حجه الاسلام رضایی مسول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران + پیام های تسلیت

انا لله و انا لله راجعون

حجه الاسلام سید عبدالعلی رضایی

حجه الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران صبح امروز در بیمارستانی در ساری درگذشت .ممرحوم

عمرشان را چه در مسولیت قبلی (مسئول صیانت شرعی سازمان حفاظت اطلاعات ناجا) و چه در همه مسولیت های خطیری که مشغول بودند در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر پاسداری از امنیت، حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی سپری کردند .از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم، غفران و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان، صبر و أجر مسألت دارم .

(مرحوم فرزند آقای حاج سید مختار رضایی مداح اهل بیت بودند .)

 

پیام های تسلیت :

? #پیام_تسلیت سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده محترم انتظامی مازندران ، درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالعلی رضایی

▪️ انالله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت روحانی جلیل القدر و عالم برجسته، “حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالعلی رضایی” که عمری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر پاسداری از امنیت، حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی سپری کرد، موجب تاثر و تالم خاطر همگان شد.

اینجانب درگذشت این عالم ربانی را به جامعه روحانیت، همکاران و کلیه کارکنان مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان، تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن روحانی فقید از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

 

‍ ? #پیام_تسلیت امام جمعه محترم بهشهر

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

◾️إذا ماتَ العالِمُ ثُلِمَ فِی الإسلامِ ثُلمَهٌ لایَسُدُّها شَیءٌ إلى یَومِ القِیامَهِ

▪️ خبر رحلت ناگهانی روحانی فاضل و پارسا، الگوی اخلاق و معرفت؛ جناب حجت الاسلام والمسلمین “سید عبدالعلی رضایی” که عمری در راه خدمت به اسلام و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های دینی سپری کرد، اندوه سنگینی را بر دل‌مان نشاند و جمع فامیلان، دوستان و همکارانش را در غم از دست دادنش عزادار ساخت.
◾️فقدان آن فقیه سعید ثلمه‌ای برای سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بود. اکنون آن روح وارسته با کارنامه‌ای سرشار از خدمت به اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام به ساحل آرام نزد پروردگار مقتدر پیوسته و ان شاالله از حقیقت «لا خوف علیهم و لا هم یحزنون»برخوردار می‌گردد

◾️ حجت الاسلام رضایی از طلاب متواضع، فروتن، خوشنام و مهربانی بودند که دروس حوزوی را نزد اساتیدی چون حضرت آیت الله مجتهدی (رضوان الله تعالی علیه) آموخت و به دلیل تواضع و ادب، چنان علاقه ای استاد به ایشان داشتند که به زادگاهشان روستای متکازین آمدند و ایشان را مورد تفقد ویژه خودشان قرار دادند.

◾️درگذشت این عالم روحانی را در راس به فرماندهی معظم کل قوا  امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و خانواده داغمندشان مخصوصا پدر، مادر، همسر، دختران، برادران و خواهران ایشان، جامعه روحانیت، اهالی محترم روستای عالم پرور و شهید پرور روستای متکازین و مردم قدرشناس شهرستان بهشهر، سردار میرفیضی ریاست محترم نیروی انتظامی استان مازندران و سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و همه سبزپوشان ناجا تسلیت گفته، برای آن روحانی فقید علو درجات از درگاه خداوند متعال و برای بازماندگان صبر جمیل را خواهانم.

?الاحقر سید عربعلی جباری
?امام جمعه شهرستان بهشهر.   ۹۹/۰۱/۱۱

 

? #پیام_تسلیت فرمانده محترم انتظامی بهشهر

▪️ انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت ناباورانه روحانی جلیل القدر ؛ عالم وارسته مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالعلی رضایی (رییس عقیدتی سیاسی‌ فرماندهی انتظامی استان مازندران) موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
بی شک روح بلند این عالم وارسته نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همکاران تسلیت عرض نموده واز خداوند مهربان برای آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم.

سرهنگ ابراهیم شجاعی
فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر

 

IMG_20200330_181107_949 IMG_20200330_181048_202 IMG_20200330_142021_146 [highlight] [/highlight]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *