حجه الاسلام بابایی : محفل انس با قرآن کریم در بهشهر برگزار می شود

حجه الاسلام بابایی : محفل انس با قرآن کریم در بهشهر برگزار می شود

به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر ، حجت الاسلام بابایی رییس این اداره سه شنبه ۶ بهمن طی گفتگویی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور حافظان و قاریان بین المللی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد .
وی ضمن گرامیداشت حماسه تاریخی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ مردم غیور آمل و تبریک پیشاپیش ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اسلامی اظهار داشت : قرآن کتاب فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی برای تک تک افراد است و همه مبانی و راهبردهای ما باید مبتنی بر اصول قرآن باشد. انس باقرآن زمینه تدبر و تدبر ، زمینه حاکمیت قرآن در رفتار و گفتار انسان را فراهم می کند .
بابایی با تأکید بر این که معارف اهل بیت(ع) از قرآن جدا نیست و ایشان در واقع تفسیر، تبیین و تجسم قرآن هستند بیان داشت : متأسفانه به رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب ما از معارف قرآن غافل هستیم و باید تمام تلاشمان را جهت درک آموزه های بلند قرآن کریم به کار ببریم .
این مسئول فرهنگی با بیان اینکه قرآن ، معجزه بزرگ و جاوید پیامبر اسلام (ص) و منشور هدایت بشر به سوی سعادت و بهروزی است و استمرار انقلاب اسلامى به دلیل رسوخ و نفوذ عمیقى است که قرآن در میان جامعه ‏ى ما دارد افزود:
ایجاد انس عمومی با قرآن نخستین گام در فعالیت قرآنی از نگاه رهبر معظم انقلاب می باشد که طبق فرموده معظم له اگر بخواهید قرآن در خانه‏ ها، بین بچه‏ ها، بین بزرگ ها، بین زن و مردها رواج پیدا کند، بایستى قهرمانان قرآنى را احترام کنید .
محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان بین المللی کلام وحی و تجلیل از آنها جمعه ۹ بهمن همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد جامع این شهرستان برگزار می گردد که از کلیه علاقمندان به این برنامه معنوی دعوت بعمل می آید .
لازم به ذکر است این مراسم طبق برنامه ریزی سازمان دارالقرآن کریم کشور در استان ها برگزار می شود که در استان مازندران به میزبانی شهرستان بهشهر برگزار و به صورت زنده از طریق شبکه قرآن پخش خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *