نگاهی به وب های فعال متکازینی ( از عرق سرد تا بسیجی ۶۵)

نگاهی به وب های فعال متکازینی ( از عرق سرد تا بسیجی ۶۵)

مدیر محترم وبلاگ بسیجی ۶۵ که بعد از فروردین ماه بروز نشده بود در این ماه دست به قلم برد و مطلبی در وبشان گذاشتند :

من اعتراض دارم! می خواهم فریاد بزنم!
اعتراض به رکود اقتصادی! اعتراض به وضعیت فرهنگی جامعه! اعتراض به بیکاری!اعتراض به فقر! اعتراض به رد صلاحیت ها! اعتراض به شبکه های اجتماعی! اعتراض به نامزدین نمایندگی مجلس! اعتراض به …
من به وضعیت حاکم بر حکومت اعتراض دارم!!!
من اعتراض دارم به اونی که باید باشه و نیست!اعتراض به اونی که نباید باشه و هست
من به همه چیز و همه کس اعتراض دارم!من به خودم هم اعتراض دارم!اصلا من به همین کلمه ” اعتراض ” هم اعتراض دارم !یکی پیدا شه جواب اعتراض منو بده!”

 

مدیر محترم سایت عرق سرد نیز با متنی انتقادی به رییس جمهور بروز شدند :

“آقای روحانی اجازه میدهید با شما مثل شما صحبت کنیم؟

آقای رئیس جمهور بیستم یادتان می آید مرداد پارسال گفتید: “هر وقت می خواد مذاکره بشه یک عده می گن ما داریم می لرزیم؛خب به جهنم، برین یه جای گرم پیدا کنین برا خودتون! چه کار کنیم ما!”
بعد از آن حرف خیلی ها اعتراض کردند و خیلی ها هم کاریکاتور کشیدند و کاریکلماتورهای زیادی در رابطه با این نطق چاله میدانی شما زده شد ولی آن موقع من سکوت کردم و هیچ نگفتم، منظور از من اینجا هم من است هم هر کس که دلش برای نظام بسوزد اما امروز اجازه هست دقیقا همان خطاب شما را با شما داشته باشیم؟
آنجا مردم بی قانونی شما را متذکر شدند و به آنها گفتید بروید به جهنم؟ اینجا شورای نگهبان در عین قانون مداری عمل کرد و شما برخلاف سخنان امام خمینی و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و همچنین بر خلاف مصالح نظام نگران شدید و به خود لرزیدید و صحبت از علاقه هایتان کردید و این همه شورای نگهبان را متهم کردید!
اجازه دارم همان ادبیات شما را با شما داشته باشم؟ مثلا بگویم شورای نگهبان دارد به قانون عمل میکند به جهنم که شما نگرانید!
این همه هجمه علیه قانون برای چه؟ این همه توهین به شورای محترم نگهبان شما را به کجا خواهد رساند؟ راستی چرا خانم ابتکار به جای پرداختن به مساله آلودگی هوا که مردم تهران و شهرهای بزرگ را تهدید جدی تا حد مرگ میکند باید در مصاحبه با یک نشریه انگلیسی از شورای نگهبان و قانون بنالد؟!
آقای روحانی اجازه میدهید با شما مثل شما صحبت کنیم؟”

 

وبلاگ جبل النور(متکازین ) نیز در مطلبی علمی به ۷ عادتی که منجر به چاقی می شود پرداختند :

“۷ عادتی که شکمتان را چاق می‌کند
یکی از اولین سؤالاتی که در مهمانی ها و یا در مطب ها از کارشناسان و متخصصان تغذیه پرسیده می شود این است که چه کنیم تا شکمان کوچک تر شود و یا این که چرا شکمان هر روز بزرگ تر می شود؟ اگر این مسئله مشکل شما هم هست، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
عادت که موجب بزرگ تر و یا بهتر است بگوییم چاق شدن شکم می شود ….”

ادامه مطلب در وب مربوطه

kiWQV

وبلاگ وب نوشته های شیفته نیز با بررسی کلی از زندگی ساده دو امام جمعه فقید و فعلی بهشهر موضوع ساده زیستی این عزیزان را منتشر کردند :

“مرحوم آیت الله جباری ره امام جمعه فقید از زمانی که سنگر نمازجمعه را به دست گرفتند و تا پایان عمر خود به این اصل سادگی و دور از اسراف تاکید داشتند و خود پیشرو در این زمینه بودند . با اینکه از چندین سال نیز نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان بودند ولی همچنان چه در شهر و چه در روستا ساده زندگی می کردند و با مردم بودند و خود را جدای از مردم نمی دانستند .( روحشان شاد و یادش گرامی )

بعد از ایشان نیز حجه الاسلام حاج سید عربعلی جباری این سنگر را یه دست گرفتند و همان راه را در پیش گرفتند . حاج آقا جباری روی نمدی می نشیند و بر روی زمین به همراه مهمانان شان ( از مسئولین و مدیران شهری و استانی و … ) می نشینند . در سخنان شان به عدم اسراف و اشرافی گری تاکید می کنند و خود نیز الگو هستند . ( خداوند بر توفیقاتشان بیافزاید )”

 

وبلاگ سید مقدم ( که بیشتر سیاسی می نویسد ) نیز با عکسی از دیدار آقا با پاسداران نیروی دریایی که تفنگداران آمریکایی را اسیر کرده بودند دیدار داشتند بروز شدند :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *