آخرین مطالب وب های بروز شده متکازینی

آخرین مطالب وب های بروز شده متکازینی

وب شخصی سید علی محمدی بعد از دو سال بروز شدند و تصویری از حکم قهرمانی مجتبی محمدی را نمایش دادند  ” البته توضیحی از این تصویر ننوشتند ”

14575

 

وب جبل النور ( برادر فلاحیان ) با موضوع دمنوش بروز کردند :

“دم‌نوش گل سرخ معطر و دارای خواص متفاوتی است. این گیاه قابض، مقوی و شاداب کننده، آرام بخش و ضد افسردگی و همچنین تقویت کننده جنسی است.
گل سرخ با نام علمی (Rosa) درختچه کوچکی به ارتفاع ۶۰ سانتیمتر تا ۵/۱ متر است. گل سرخ بوته‌ای است که از شرق و به خصوص ایران نشات گرفته و پس از جنگ‌های صلیبی به اروپا راه یافت. انواع متفاوتی از گل سرخ موجود است که بهترین نوع آن در ایران یافت می‌شود.
این گیاه عموماً در زمین‌های آهکی، در حاشیه جنگل‌ها و در کنار راه‌ها و پرچین‌ها به صورت خودرو می‌روید و البته در اکثر باغچه‌ها کاشته می‌شود.
گل سرخ مظهر زیبایی و محبت است و بیشتر به خاطر زیبایی و عطرش کاشته می‌شود تا خواص دارویی. ساقه‌های جوانش دارای خارهای ریز و فراوانی است، ولی ساقه‌های پیرتر خار ندارند. برگ‌هایش غالباً دارای پنج برگچه دندانه‌دار و سبز تیره است. گل‌هایش درشت و منفرد به رنگ سرخ مایل به ارغوانی است. گل‌ها در اواخر بهار تا اواسط تابستان باز می‌شود. …” ادامه در وب مربوطه

6-5926-620x330 (1)

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمع شهرستان بهشهر؛ در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، مراسم عمامه گذاری ۶ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر، محمد تقی نورزاد فرماندار ، حجت الاسلام و المسلمین یوسف نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ،سلسله جلیل روحانیت و جمع کثیری از خانواده های طلاب برگزار شد.
مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بهشهر، اظهار داشت: عمامه نشانه تقوی، اخلاص، اخلاق و تعلق تمام به اسلام و آیین تشیع است و وقتی طلبه ای عمامه به سر می گذارد حضور رسمی خود را در زمره ی رسولان تبلیغ و نشر دین خدا و احکام و آموزه های آن اعلام می دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عربعلی جباری در این مراسم ضمن عرض تبریک این ایام، خطاب به طلاب خاطرنشان کرد: طلاب بزرگوار ، دوران تحصیل علم را قدر بدانید وتلاش کنید که عالم شوید شما باید هم علم و هم تهذیب نفس را سرلوحه خود قراردهید.
وی بیان کرد: طلبه هایی که لباس مقدس روحانیت را برتن دارید بایدازاین لباس در جهت علم آموزی وعلم افزایی استفاده کنید،لذا توصیه من به عنوان یک طلبه شهر وهم لباس شما این است که علم وعلم افزایی داشته باشید ودر هر عرصه ای که وارد شوید،بدانید تزکیه نفس وخودسازی حرف اول را می زند. … . ادامه در سایت مربوطه

وب ارزشی و مذهبی سید مقدم نیز با چند پوستر بروز کردند :

010
13940718105228924

139407171515bbeb

تشکر ویژه داریم از برادر بسیجی آقای مقدم بایت فعالیت سایبری شان

 وب متکازین ( محمدی متکازینی ) نیز با خبری از کلنگ زنی سالن ورزشی مرحوم آیت الله جباری و مصاحبه با آقای محمدی بروز کردند :

IMG_20151003_102802

 

“حبیب حسین زادگان ، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران جمعه در حاشیه آیین آغاز ساخت این مجموعه اظهار کرد : توجه به سالن های ورزشی روستایی در دستور کار است که به سرانجام رساندن پروزه های نیمه کاره و تجهیز سالن های ورزشی در اولویت کار است .
رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت : در این مجموعه ورزشی، سرپوشیده در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع احداث خواهد شد که دارای سالن ورزشی، فضای سبز و محوطه سازی می شود .
سید عسکری اکبری تصریح کرد : این طرح با هدف ایجاد فضای ورزشی در روستاها و دسترسی سریع و آسان مردم مناطق روستایی و کوهستانی بهشهر اجرا می شود ….”

و در مطلبی دیگر مصاحبه ای با آقای سید اسماعیل محمدی را جهت دانلود قرار دادند

دانلود مصاحبه با آقای محمدی فرمانده پایگاه احد متکازین

وب زیر خاکستر ذهن با مطلبی در مورد مباهله بروز کرد :
مباهله در اصل از «بَهل» به معنی رها کردن و برداشتن قید و بند از چیزی است. اما مباهله به معنای لعنت کردن یکدیگر و نفرین کردن است. کیفیت مباهله به این گونه است که افرادی که درباره مسئله مذهبی مهمی گفتگو دارند در یک جا جمع شوند و به درگاه خدا تضرّع کنند و از او بخواهند که دروغ گو را رسوا سازد و مجازات کند.
شرح مختصر واقعه مباهله
مباهله پیامبر با مسیحیان نجران، در روز بیست وچهارم ذی الحجّه سال دهم هجری اتفاق افتاد. پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم طی نامه ای ساکنان مسیحی نجران را به آیین اسلام دعوت کرد. مردم نجران که حاضر به پذیرفتن اسلام نبودند نمایندگان خود را به مدینه فرستادند و پیامبر آنان را به امر خدا به مباهله دعوت کرد. وقتی هیئت نمایندگان نجران، وارستگی پیامبر را مشاهده کردند، از مباهله خودداری کردند. ایشان خواستند تا پیامبر اجازه دهد تحت حکومت اسلامی در آیین خود باقی بمانند….” ادامه مطلب در وب مربوطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *