سندمالکیت در متکازین/شعری تقدیم به سیدضیاء/طریقه تبادل لینک در سایت پایگاه اطلاع رسانی متکازین

سندمالکیت در متکازین/شعری تقدیم به سیدضیاء/طریقه تبادل لینک در سایت پایگاه اطلاع رسانی متکازین

آغاز ثبت نام دریافت سند مالکیت زمین ها روستای متکازین توسط بنیاد مسکن

جناب آقای محمدی مدیر محترم وب متکازین که به تازگی وبشان را از بلاگفا به بلاگ منتقل کردند در مطلبی خبر از آغاز ثبت نام دریافت سند مالکیت زمین ها در متکازین توسط بنیاد مسکن دادند .

1

2

4

مدیر محترم وب متکازین (جبل النور – محب الصابر ) در مطلبی شعری تقدیم به سید ضیاء با توجه به سخنان آیت الله خاتمی در مراسم یادواره سرودند که تقدیم می گردد .

شعر محب الصابر

 

 

مدیر محترم پایگاه اطلاع رسانی روستای متکازین در مطلبی در مورد شرایط و قوانین تبادل لینک در سایت خودشان پست گذاشتند .

“هر سایت و یا هر مجموعه موفق یک سری قوانین و ملزومات برای کاربران و اعضای خود دارد. پایگاه اطلاع رسانی روستای متکازین نیز دارای قوانینی است که به شرح آنها می پردازیم. ضمناً ثبت لینک در این پایگاه به منزله قبول تمامی قوانین می باشد.
در صورتی که می خواهید لینک یک بخش از سایت و یا وبلاگ خود را ثبت کنید، حتماً باید از صفحه اصلی سایت وارد پنل کاربری خود شوید ( در صورت نداشتن نام کاربری به عنوان عضو جدید ثبت نام نمائید ) و نسبت به درج نام سایت و یا وبلاگ خود از طریق کنترل پنل شخصی خود اقدام نمائید. این امر ضروری، برای شما بسیار مفید خواهد بود.
لینک های ثبت شده در این پایگاه هر سه روز یک بار مجددا بررسی خواهد شد در صورت مشاهده حذف لینک ما از وبلاگ یا وبسایت شما ، لینک شما نیز به صورت اتوماتیک حذف خواهد شد .
تبادل لینک در درجه اول با سایتها و وبلاگ های اختصاصی مربوط به روستا از جمله: اخبار ، تصاویر و مسائل مربوط به روستای متکازین ، شخصیت های سیاسی ، دینی مذهبی ، انجام می گیرد . لینک وبلاگ و سایت ها در بخش پیوند های پایگاه اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت.
درج لینک برای وبلاگ ها در صورتی مورد پذیرش خواهد بود که :
۱- از درج مسائل متفرقه ای که فقط به عنوان صفحه پرکن باشد” پرهیز گردد.
۲- وبلاگ مربوطه می بایست استاندارد خاص خود را حفظ نماید.
۳- از کد نویسی استاندارد و Rss خبری بهره مند باشد.
۴- امکان تبادل لینک با وبلاگ های سیاسی ، غیراخلاقی و متفرقه و غیر فعال وجود ندارد .
۵- نام پایگاه اطلاع رسانی متکازین بصورت دقیق ( پایگاه اطلاع رسانی روستای متکازین ) در وبلاگ و یا سایت مربوطه درج گردد. تا وبلاگ و یا سایت شما در بخش پیوند های سایت قرار داده شود.
با تشکر از همه شما عزیزان
مدیریت پایگاه اطلاع رسانی روستای متکازین”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *