بابایی:امام خمینی(ره) از گذشته آمده بود ، در حال زندگی می کرد و نمایانگر آینده بود

بابایی:امام خمینی(ره) از گذشته آمده بود ، در حال زندگی می کرد و نمایانگر آینده بود

حجت الاسلام بابایی رییس این اداره شنبه ۱۱ بهمن طی مصاحبه خبری با تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارکه فجر و یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی(ره) از گذشته آمده بود ، در حال زندگی می کرد و نمایانگر آینده بود.
وی افزود: علی رغم تدوین کتاب ها ، مقالات و تشکیل سمینارها هنوز بسیاری از ابعادشخصیتی حضرت امام خمینی (ره) ناشناخته مانده است چراکه ایشان شخصیتی فرامرزی ، فراملیتی و فرامذهبی بود . اعتقاد جازم به خداوند و تکیه بر ملت سبب گردید تا با گام های استوار و آهنین پا به میدان عمل بگذارد و در برابر ظلم و بیدادگری مردانه قد برافرازد و چون معرفت و ایمان به خداوند را بالاترین عمل می دانست عالم را محضر خدا دانسته و هیچ وقت کار غیر خدایی انجام نمی داد.
بابایی تصریح کرد: از جمله ویژگی های حضرت امام که هم موجب موفقیت و ماندگاری و هم جهانی شدن ایشان گردید، قاطعیت در اجرای فرامین الهی ، خستگی ناپذیری ، زهد و پارسایی ، سازش ناپذیری ، صراحت در گفتار و مهمتر از همه منادی وحدت بودن می باشد. چرا که در باور ایشان عمده دلیل عقب ماندگی ملل اسلامی تفرقه بوده و مادامی که تفرقه باشد دشمن با ایجاد اختلاف از برپایی حکومت اسلامی جلوگیری کرده و با استفاده از اعتقادات کورکورانه مذهبی از اسلام علیه اسلام استفاده می کند.
این مسئول فرهنگی تأکید کرد: کمتر عرصه ای را می توان یافت که حضرت امام (ره) در آن وادی گام نهاده باشند و گوی سبقت از همگنان نربوده و مشعلی تابناک فرا روی آن رهجویان طریق نیفروخته باشد؛ عرفان، فقه، اصول، تفسیر، ادبیات، فلسفه، اخلاق، سیاست و حکومت داری را به خوبی آموخت و توشه راه کرد. سیاست ایشان ریشه در عرفان داشت و برگرفته از آیات روحبخش الهی بود. بنابراین شناخت و بررسی شخصیت ایشان باید چندجانبه و فراگیر باشد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در پایان با قلمداد کردن پیروزی انقلاب اسلامی ایران به آغاز رهیدگی از یوغ بردگی و حقارت تأکید کرد: انقلابی که با ریخته شدن خون های پاک هزاران شهید به ثمر رسید با لغزش های خود فروختگان داخلی و اربده کشی ایادی کفر از بین نخواهد رفت، چرا که چراغ راه و مشعل فروزان این انقلاب مقدس با دستان باکفایت مقام معظم رهبری (حفظه الله) روشن خواهد ماند و به یاری خداوند به دست صاحب واقعی آن یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید.
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

“روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *