حجه الاسلام جباری:مسلمانان جهان توهین به ساحت پیامبر ص را تحمل نمی‌کنند

حجه الاسلام جباری:مسلمانان جهان توهین به ساحت پیامبر ص را تحمل نمی‌کنند

 

13931028000139_PhotoA

شب گذشته با حضور امام جمعه بهشهر و نمازگزاران پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای، سوره مبارکه محمد (ص) به صورت دسته‌جمعی قرائت شد تا پاسخی منطقی بر اهانت‌کنندگان به ساحت حضرت محمد مصطفی (ص) باشد.
در این مراسم معنوی، امام جمعه بهشهر گفت: نخستین وظیفه امروز ما در برابر چنین اهانت‌هایی تقویت ایمان و باور به اصول و ارزش‌های دین اسلام و انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام سیدعرب‌علی جباری با بیان اینکه اعتقادات، ریشه است و تا درست نشود بقیه مسائل نیز درست نمی‌شود، اظهار کرد: ابتدا انسان باید هستی‌شناسی، پیامبرشناسی و عدالت و معادباوری را در حد علم و دانش به یقین باور کند و آنگاه اگر اصل مسئله درست شد شاخه‌های آن نیز جدی گرفته می‌شود.
وی با اشاره به پاکی و طهارت دین مبین اسلام، گفت: اگر امروز در کشور فرانسه به پیامبر اسلام توهین می‌کنند، این نشانه ضعف اسلام نیست، بلکه نشانه قدرت و اقتدار آن و درمانده شدن دشمنان اسلام در مقابل سیاست‌های بشردوستانه این دین انسان‌ساز است.
خطیب جمعه بهشهر با بیان اینکه ذات پیامبر اسلام مقدس است و مسلمانان جهان توهین به ساحت ایشان را تحمل نمی‌کنند، گفت: دشمنان دین و ولایت در جهالت هستند زیرا اگر شعور داشته و عاقل بودند این کار را نمی‌کردند، اکنون انسان‌های حق‌طلب از سراسر دنیا علیه اقدام آنها به صحنه آمده‌اند.
امام جمعه بهشهر اظهار کرد: انسان در پرتو دین به دانش دست می‌یابد زیرا علم، منشا همه خوبی‌ها و برکات است.
جباری ادامه داد: به وسیله علم است که عدالت برقرار می‌شود اما جهالت سبب کینه‌توزی و بی‌اخلاقی است.
وی در پایان با اشاره به نعمت ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی، گفت: ولایت‌فقیه ماندگار است و فصل آن را پایانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *