حجت الاسلام بابائی:نهم دیماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ سیاسی ایران است

حجت الاسلام بابائی:نهم دیماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ سیاسی ایران است

نهم دیماه سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری ، ولایت فقیه و تبلور آرمان های والای انقلاب اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر ، حجت الاسلام سید محمد بابایی رییس این اداره طی مصاحبه ای خبری نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ را سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری ، ولایت فقیه و تبلور آرمان های والای انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی افزود: نهم دیماه روزی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی به حساب می آید که برگ زرین و سند افتخاری دیگر برای ملت قهرمان و آگاه ایران اسلامی می باشد.
روزشمار جمهوری اسلامی ایران سرشار از فراز و فرود و حوادث شگفت انگیز است که هرکدام از آنها به تنهایی می تواند عبرت آموز باشد. اما نهم دیماه ۱۳۸۸ روزی است که می توان از آن به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران یاد کرد چرا که این حماسه تاریخی در ایامی توسط ملت بصیر ایران اسلامی خلق شد که دشمنان اسلام و نظام با تمام ابزار و داشته های خود به میدان آمدند و هدفی جز سرنگونی و براندازی نظام و حکومت اسلامی ایران در سر نداشتند و متأسفانه عده ای فتنه گر و خود فروخته از داخل کشور به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری زمینه جولان آنها را فراهم کردند.
این مسئول فرهنگی اظهار داشت: این افراد مغرض با عوام فریبی و سوء استفاده از احساسات جوانان به بهانه پس گیری آراء به خیابان ها هجوم آوردند و به اغتشاش و از بین بردن اموال عمومی پرداختند و جسارت را به جایی رساندند که در روز عاشورا با هتک حرمت به نهضت عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب باوفایشان به تأسی از بنی امیه به پایگوبی و جشن و شادی پرداختند و در روزی که تمام آزادگان جهان به عزاداری مشغول بودند وقیحانه حرمت شکستند و باری دیگر نمک بر زخم داغدار امام زمان (عج) پاشیدند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در پایان درایت مقام معظم رهبری ( حفظه الله ) ، پایندی مردم به حفظ دین خدا و بصیرت ملت را از عمده دلایل موفقیت نظام در دفع این فتنه عظیم برشمرد و تأکید کرد مردمی که برای بوجود آوردن این نظام هزاران هزار جان تقدیم کردند و برای حفظ آن در ۸ سال جنگ تحمیلی جانانه جنگیدند و همه مزدوران متجاوز را از خاک پاک ایران اسلامی بیرون کردند ، هرگز بازیچه و مرعوب شبکه های ماهوارهای ، دسیسه ها و فتنه ها نخواهند شد و تا پای جان از بیعت خود با مقام ولایت و مرجعیت دفاع خواهند کرد.
بابایی خاطرنشان کرد: مردم باغیرت ، با بصیرت و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله ) به درستی به وظیفه خود عمل کردند و در زمانی که دین خدا به یاری نیار داشت به میدان آمدندو اما از اینجا به بعد وظیفه مسئولین نظام است که با برخورد قاطع با عاملین فتنه و اغتشاشات به قدردانی از این ملت سرافراز تاریخ بپردازند و زمینه هرگونه طمع و تجاوز دشمنان به ایران اسلامی را از بین ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *