زمان تشییع پیکر مرحوم آیت الله جباری + پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه

زمان تشییع پیکر مرحوم آیت الله جباری + پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ertehal-ayatollah-jabbari

بر اساس تصمیم ستاد ارتحال آیت‌الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و عضو خبرگان رهبری و با هماهنگی استانداری مازندران، سه روز عزای عمومی در مازندران و یک هفته عزای عمومی در بهشهر اعلام شد.همچنین روز چهارشنبه در بهشهر تعطیل رسمی اعلام شد .

” مراسم وداع با پیکر امام جمعه فقید بهشهر فردا شب، سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه همراه با نماز مغرب و عشا در مصلای جمعه برگزار می‎شود. ”
زمان تشییع آن عالم بزرگوار و مفسر قرآن، چهارشنبه ۹ صبح از بهشت فاطمه (س) بهشهر به سمت مصلای جمعه بهشهر در جوار پنج شهید گمنام، است.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

“در پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: درگذشت آیت‌الله سید صابر جبّاری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان ضایعه‌ای برای مروجین مکتب اهل بیت(ع) است.
در ادامه این پیام افزوده شده است: آن عالم عالی‌قدر، یار دیرین انقلاب در مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی و همراه رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، عمر خود را در تبلیغ و تبیین مذهب حقه شیعه سپری کرد و آثار پربرکتی از خود به جای گذاشت.
در این پیام خاطرنشان شده است: مدرسه علمیه خواهران قدسیه در شهرستان بهشهر یکی از آثار فعالیت‌های آیت‌الله جباری است که در کنار سایر نهادهای مذهبی تاسیس‌شده به دست این عالم فقید به کار تربیت شاگردان مکتب امام صادق(ع) می‌پردازد و تبلیغ اخلاق و دین را برعهده دارد.
در این پیام آمده است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران فقدان آن عالم بزرگوار را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کند و برای آن مرحوم علو درجات را از حضرت حق خواستار است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *